וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראסל ברנד מושעה מה-BBC

29.10.2008 / 14:01

הקומיקאים ראסל בראנד וג'ונתן רוס הושעו מכל עבודותיהם בתחנת הרדיו והטלוויזיה של ה-BBC לאחר שמתחו את השחקן אנדרו סאקס

ראסל ברנד וג'ונתן רוס, יושעו מה-BBC על כל תכניותיהם, עד אשר יוסדר עניין המתיחה הטלפונית שהשניים ביצעו ברדיו 2 של הרשת, כך על פי הצהרה של אחד ממנהלי הרשת, מארק תומפסון.

סדרת המתיחות שביצעו ברנד ורוס, מהכוכבים הבולטים של ה-BBC בכל הנוגע לקומדיה ולנונסנס, כללה שיחות טלפון והודעות במשיבון של השחקן אנדרו סאקס (מנואל מ"המלון של פולטי") שהוקלטו מראש ושודרו בתכנית של בראנד ב-18 באוקטובר ברדיו 2. במהלך התכנית, בה לקח חלק גם רוס, שקילל וציין שראסל ברנד שכב עם נכדתו של סאקס, ג'ורג'ינה ביילי. לאחר התכנית יותר מ-18 אלף איש הגישו תלונות אל ה-BBC.

"מאז יום ראשון הייתי בקשר עם המפיקים הראשיים שמיניתי כדי לטפל במשימה הזאת", אמר תומפסון. "בינתיים החלטתי שזה לא יאה שלא ראסל ברנד ולא ג'ונתן רוס ימשיכו לשדר ב-BBC, עד שאראה את הדו"ח המלא של פעולותיהם ושל כל מי שנוגע לעניין".

בתוך כך, בינתיים בוטלו הצילומים לכנית של ג'ונתן רוס המשודר בערוץ BBC 1 בליל שישי, בה היו אמורים להתארח מיילי סיירוס ולהקת הקילרס. גם תכניות הרדיו של השניים (רוס בשבת בבוקר וברנד בשבת בערב) לא תשודרנה לעת עתה ברדיו 2 של ה-BBC.

ג'ורג'ינה בייליס אמרה לעיתון הסאן ש"השניים צריכים לשלם בעבודה שלהם על מה שעשו". והוסיפה: "מה מצחיק בלהשפיל איש זקן שלא הזיק לאף אחד בחייו?". אתמול סיפר סאקס ל-BBC שמאז המקרה, שלח רוס פרחים לביתו של השחקן ומכתב התנצלות, אך לדבריו לא שמע כלום מבראנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully