וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

חיים אברהם

30.10.2008 / 10:48

גורל הסופ"ש תלוי בספתח שנותנים לו ביום חמישי. הנה הסרטים שעולים השבוע בבתי הקולנוע וכל מה שצריך לדעת עליהם

גאווה ותהילה

ערכיה של משפחת קציני משטרה בניו יורק נבחנים, כשאחד מהם חופש שחיתות במשטרה. הסרט נכנס לרשימת שוברי הקופות כשעלה בסוף השבוע האחרון בארצות הברית, וגרף קצת יותר משישה מיליון דולרים. בימוי: פאט אוקונר, מככבים: קולין פארל ואדוארד נורטון. משך: 125 דקות.

אביב 1941

רופא צעיר ואשתו נמלטים עם שתי בנותיהם מביתם שבמזרח פולין בעקבות הכיבוש הגרמני, ומוצאים מקלט בחווה מרוחקת אצל איכרה פולנייה ממנה נהגו לקנות מצרכי מזון לפני המלחמה. במהלך שהותם בחווה נרקם קשר אינטימי בין האיכרה לרופא, שחיי המשפחה תלויים בו. בימוי: אורי ברבש, מככבים: ג'וזף פיינס, קלייר היגנס, ניב מק-בל, שנייד מתיאוס וקלי הריסון, משך: 98 דקות.

על העיוורון

הסרט הוא עיבוד לספרו של ז'וזה סאראמאגו, ומספר על מה שקורה למין האנושי, כשביום בהיר אחד מתפשטת מגיפה הגורמת לאנשים לאבד את ראייתם, עד שנותרת רק אישה אחת שיכולה לראות. בימוי: פרננדו מיירלס, מככבים: ג'וליאן מור, מארק רופאלו ודני גלובר, משך: 120 דקות.

אפלוסה

חוואי רב עוצמה בשם רנדל בראג משליט טרור בעיירה אפלוסה, ולאחר שנרצח בדם קר המרשל הקודם של העיירה נשכרים ווירג'יל קול ואוורט היץ' על מנת להביא את הרוצח אל הדין. השניים פוגשים את תושבת העיירה אליסון פרנץ', שעלולה להביא לסופה של הידידות בין השניים. בימוי: אד האריס, מככבים: אד האריס, רנה זלווגר וויגו מורטנסן, משך: 114 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully