וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת העולמות

חיים אברהם

31.10.2008 / 11:15

שידור חי, משימות ואיך אפשר בלי SMS. היפות מקבלות תואר, החנונים מקבלים חיים וחיים אברהם מקבל את אוהד פרח, במאי הסדרה

ביום שבת הקרוב בשעה 21:00 יתקיים הגמר הגדול של היפה והחנון, הריאליטי שלקח אותנו לימי התיכון, והחזיר לנו את התחושה שהחיים שלנו והחיים של משפחת בנדי מ"נשואים פלוס" משיקים הרבה יותר מדי פעמים. לרגל הגמר תפסנו את במאי התכנית אוהד פרח (שגם ערך אותה עם יעל אבנרי) לשיחה, שבמהלכה ניסינו לגלות איפה עכו ממוקמת במפה.

איך הולך להראות הגמר?

"הגמר שלנו יהיה שונה לגמרי מכל הגמרים ששודרו בארצות הברית. יהיה שידור מהמועדון בנמל שם צילמנו. יש שלושה זוגות פיינליסטים, שבדרך למועדון עוברים שלוש משימות, שהן קלוז'ר לכל מה שהם עברו בעונה וזה אמור לבחון אם הם למדו והשתנו לאורך העונה או לא. ביחד המשימות האלו סוגרות מעגל, ובנוסף יש בחירת הקהל באמצעות סמס ואינטרנט".

למה בישראל חייבים לשנות את הגמר? זה לא פוגע באופי של התכנית?

"בארץ עושים את זה מכל מיני סיבות, ויש יתרונות וחסרונות בלעשות את הגמר אחרי שהתכנית באוויר. החיסרון הגדול הוא שהמתמודדים עוברים תהליך ומגיבים לתכנית, ולכן הם קצת אחרים ממה שהם היו בזמן הצילומים. אבל יש לזה גם יתרונות. ברגע שאתה עושה גמר גדול ומשתף את הצופים, הם יוצרים קשר ואמפתיה עם הדמויות. כך הצופים גם מגיעים לשידור, פוגשים את הגיבורים ולוקחים חלק בבחירה".

אבל זה לא רק בגמר, הפורמט הישראלי היה הרבה יותר עדין למתמודדים מהאמריקאי למשל.

"מדובר בתהליך אמיתי, שהתאים למה שקיוונו וקרה בזמן הצילומים. אלו שני עולמות שמגיעים לפגוש אחד את השני, והם קיצוניים ולא קשורים אז הם צוחקים אחד על השני. לאורך התהליך הם מכירים אחד את השני, ולומדים להעריך אחד את השני. זה נהיה יותר מרגש ועמוק, וככל שהמשתתפים מכירים אחד את השני יותר הם צוחקים זה על זה פחות".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

תגיד, השינוי הזה שעבר על המתמודדים, הוא באמת עמוק או שנשאר על פני השטח?

"כשאני ראיתי את הפורמט האמריקאי, הדמויות עוברות איזשהו שינוי. תהיתי אם זה יקרה אצלנו, או אם זאת הייתה רק מניפולציה של העריכה. כשראיתי את הפיינליסטים רוקדים במסיבה, משתוללים ונהנים, זכרתי מאיפה הם התחילו, והיו לי דמעות בעיניים מרוב התרגשות. אז אני מאמין שהשינוי מגיע ממקום אמיתי, ובכלל אני מאוד התחברתי למשתתפים ברמה האישית".

נראה לך שהתכנית, בסופו של דבר, נתנה לגיטימציה לחנונים להסתובב עם כוסיות?

"במידה מסויימת התכנית נותנת לגיטמציה לשני הסטיראוטיפים האלו להבין שיש הרבה מעבר אליהם. ההישג של התכנית, לדעתי, שהיא לוקחת את הז'אנר, שיש לו הרבה צדדים של מאבקים וסכסוכים, ובניגוד אליו המשתתפים עוברים תהליך שעושה להם טוב ומלמד את הצופים לגלות פתיחות לעולמות אחרים. יש בזה משהו מאוד חיובי ונעים".

נראה לך שאנחנו נראה בקרוב חנוניות סטייל בטי המכוערת, ביחד עם בראד פיטים קטנים?

"בעונה הרביעית האמריקאית הטוויסט הוא שהם לוקחים חתיך אחד וחננה אחת. בארץ עדיין לא ברור מה יהיה בעונה השנייה".

מה אתה יותר? יפה או חנון?

"יש בי את הצדדים של החנון ויש בי את הצדדים של היפה, ויכולתי להזדהות עם שניהם. עברתי איזשהו תהליך בהסתכלות שלי על שני העולמות, ועכשיו הם יושבים לי יותר טוב ביחד".

גמר היפה והחנון, שבת, 21:00, ערוץ 10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully