וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איל קיציס תל אביבי

חיים אברהם

2.11.2008 / 12:45

"רוב העיר" העלו קמפיין קומי בהשתתפותו של איל קיציס בניסיון לגייס תומכים

כנראה שהנחליאלי לא מסמל יותר רק את בוא הסתיו, אלא גם את בוא עונת הבחירות. בארצות הברית עומדים לבחור נשיא, ציפי לבני הכריזה שישראל בדרך לבחירות לממשלה והבחירות המוניציפליות עומד על מפתן דלתותינו. האסטרטגיות נבנו, הקמפיין יצאו לדרך, והדבר היחידי שמאחד את התמודדים השונים היא התקווה שעוד לא מאוחר מדי.

אחרי קמפיין קומי-וירטואלי של כעשרים אמנים שתמכו בדב חנין וברשימת "עיר לכולנו", הגיע תורם של "רוב העיר". סלבס רבים נמנים בין תומכי הרשימה הצעירה, אך סלב הדגל הוא לא אחר מאיל קיציס.

בקמפיין שעלה ביוטיוב, קיציס מסביר לנו במונולוג קורע לב, ויש מי שיגידו ארוך, איך תל אביב תראה בלי צעירים. איך שגרת היומיום תראה, בלי שצעירים יפריעו לנו בחיי היומיום, כמו בדרך למכבסה או בית הקפה השכונתי.

בניגוד לקמפיין המתחרה מבית היוצר של חנין, שעסק בסוגיות הבוערות האמיתיות של תושבי העיר ופוקדיה המזדמנים, כנראה שהקמפיין פונה בעיקרו למצביע הזכרי, שהגיע לתל אביב בשביל לחפש זיון והתאכזב פעם אחר פעם כשהסלקטורית לא נתנה לו להיכנס לחלונות הגבוהים. לאחר צפייה בקליפ שוב ושוב, נותרנו רק עם התהיה האם טל פרידמן היה עושה את זה יותר טוב.

  • עוד באותו נושא:
  • רוב העיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully