וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! תרבות והסידור השבועי

2.11.2008 / 15:12

נשיא שחור או נשיא לבן, עם כל מה שקורה השבוע ברחבי הארץ, למי אכפת מה קורה באמריקה. וואלה! תרבות והסידור השבועי

א'

אחרי האולימפיאדה מגיע הצעד לו חיכינו שיחל את כיבוש העולם על ידי המעצמה הסינית: פסטיבל הקולנוע הסיני בסינמטקים בתל אביב, ירושלים וחיפה. משלחת ענק של נכבדים ונכבדות ובראשם השחקנית לי מין, מגיעה לרחרח ולהתארח ושלל סרטים המייצגים את מיטב הקולנוע הסיני יוקרנו עד ה-22 בנובמבר.
* 17:00, סינמטק חיפה, ירושלים ותל אביב

ב'

מרגע שנודע שלו ריד אכן יפציע להופעה של לורי אנדרסון, קצת שכחנו את הסיבה בגינה התכנסנו כאן מלכתחילה: אחת מאמניות האוונגרד החשובות בעולם, כזו שמעולם לא הפסיקה לייצר ולהתחדש גם כשהפכה לאייקון. אז נכון, לו ריד יגיע, יעשה, כרגיל, מה שיתאים לו באותו הרגע, אבל לורי אנדרסון לעולם נשארת.
* 20:45 בהיכל התרבות בתל אביב.

ג'

מי זה יהיה? מי ייקח? האיש השחור שהוא בעצם חצי שחור, אבל לא בטוח שיצביעו לו, כי גם חצי זה נחשב שחור? או ג'ון מקיין שישאיר אותנו בידיה הריחניות של התופעה המוזרה ביותר בפוליטיקה האמריקאית (יותר מארנולד שוורצנגר), שרה פיילין. מה שבטוח זה שמדינת ישראל כולה תשב צמוד אל המקלטים, כאילו היו אלו הבחירות לראשות הממשלה.
* כל שעות היממה, בכל ערוץ אפשרי.

ד'

התערוכה "ללא אחיזה" תפתח את שנת הלימודים במוסררה, בית הספר לצילום ומדיה חדשה. מורל דרפלר היה מורה בבית הספר כשנהרג בפיגוע בתחנת הרכבת בנהריה ב-2001 והתערוכה מציינת 7 שנים למותו. הפתיחה הרשמית היא ביום חמישי, אך התערוכה, בה מציגים דגנית ברסט, רועי קופר ובועז אהרונוביץ' מוצגת כבר מתחילת השבוע. אוצרת: אירנה גורדון
* 9:00 בגלריה מוסררה בירושלים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ה'

מועדון הבאסס נכנס לאווירת שנת פולין בישראל עם צמד הפולנים 3 Channels AKA קאטס אן' דוגז, שיגיעו לסט האוס טכנו מפרק. על אף פולניותם, אפשר לומר שהחברים מתמחים ברגשות חיוביים, הרבה יותר מרגשות אשם וגפילטע פיש. הבאסס, עם ובלי פולנים, ממשיך לבסס עצמו כאלטרנטיבה מרעננת כרוח סתיו ירושלמית ויופי של סיבה לסבול את העליות של גינות סחרוב.
* 24:00, הבאסס בירושלים.

ו'

הבופה הפתוח מציע אמביינט, דיסקו, האוס, טכנו, דאבסטפ, ברייקביט , אלקטרו, היפ הופ, דאנסהול וכל סגנון שתצליחו לחשוב עליו, כולל " מחרוזת כוכבי מרום". אז בבלוק ינגנו ירון טראקס, עידן גבריאל ועופרי גופר, שיתמקדו בטווח שבין דיסקו חתונות לאנדרגראונד האוס, ובקומפורט כנופיית טבק המורחבת תג'עג'ע את העניינים עם הצדדים היותר שבורים של הקרחנה.
* מחצות, הבלוק, דוד חכמי 35, קומפורט 13, ת''א

ש'

מה בא קודם, המיקסטייפ או ערב ההשקה? יש שאלות שאין להן תשובות ובינתיים, פלד ואורטגה, מיקירי ההיפ הופ הבועט, כהן@מושון מיקירי ההיפ הופ הצועק ואיתם גם אקסום, לוקץ' והדי ג'ייז מאש וולטר ואלארם, יפציצו את הברזילי בוייב שמח ועל הדרך ישחררו מיקסטייפ ברשת בפורום של פלד ואורטגה http://www.high-fiber.com/forums/
* 22:00 בברזילי, רח' הרכב 13 תל אביב

  • עוד באותו נושא:
  • תרבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully