וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

חיים אברהם

6.11.2008 / 7:30

מה הקשר בין ג'יימס בונד, עמוס גיתאי, מחלמת העולם השנייה וכרטיסיות זיכרון? מדריך הסרטים לסוף השבוע יסביר לכם הכל

קוונטום של נחמה

ג'יימס בונד צריך למצוא בוגד בשורות MI6, לשרוד את קאמיל היפייפיה והנקמנית ואת דמונייק גרין, איש העסקים חסר הרחמים ובעל השררה. הסרט גרף 7.8 מיליון דולר בערב הבכורה שלו באנגליה והשאיר את הארי פוטר הממושקף הרחק מאחור. בונד. ג'ימס בונד, יעלה בישראל היום. בימוי: מארק פורסטר, מככבים: דניאל קרייג, ג'ודי דנץ', אולגה קורילנקו ומתייה אמלריק. משך: 106 דקות.

חיים מסתובבים

פרנק אלן (ראיין ריינולדס) הוא סופר מצליח אשר כתב רב מכר - מדריך עזרה עצמית להגברת היעילות בחיים, בו מפורטת שיטה שפיתח לניהול יעיל של החיים באמצעות לוחות זמנים קפדניים וכרטיסיות. בוקר אחד, אשתו של פרנק מנסה לאוורר קצת את לוח הזמנים, ומכוונת בטעות את שעונו עשר דקות אחורה במקום קדימה. בכך היא פותחת תיבת פנדורה של איחורים, צירופי מקרים ושאר הפתעות בלתי מתוכננות אשר יהפכו את חייו המסודרים של פרנק לכאוס מוחלט. בימוי: מרקוס סייגה, מככבים: ריאן ריינולדס, אמילי מורטימר, סטיוארט טאונסנד ושרה צ'אלק. משך: 87 דקות.

ארבע דקות

טרודי קרוגר היא מורה לפסנתר, ומאז מלחמת העולם השנייה היא נותנת שיעורי נגינה לאסירות בבית כלא לנשים בגרמניה. אבל היא מעולם לא פגשה אסירה כמו ג'ני, אימפולסיבית ומלאת תסביכים. אך ג'ני היא כשרון מוסיקלי גדול ומאחורי החזות הקשוחה היא עדיין רוצה לנגן. בעזרתה של טרודי היא יכולה אפילו לזכות בתחרות נגינה יוקרתית. היחסים בין השתיים מתעלים עד מהרה מעל ליחסי מורה-תלמידה והופכים לקשר הדוק ומרתק. בימוי: כריס קראוס, מככבים: מוניקה בלייבטרוי, האנה הרצשפרונג, סוון פיפינג, ריצי מולר ויסמין טאבאטאבאי. משך: 112 דקות.

מאוחר יותר

סיפור התחקותו של סופר צרפתי אחרי עברה של אמו היהודייה ומשפחתה במלחמת העולם השנייה. הסרט מבוסס על רומן אוטוביוגרפי באותו שם, שיצא לאור ב-2005 בצרפת. בימוי: עמוס גיתאי, מככבים: עמנואל דבו, דומיניק בלנק, דניאל דובאל וז'אן מורו. משך: 90 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully