וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטני לוקחת גם את ה-EMA

חיים אברהם

7.11.2008 / 0:50

בריטני ספירס זכתה בשתי קטגוריות בטקס פרסי המוזיקה של אירופה. שירי מימון הגיעה למקום ה-3 והמנצח הגדול: אובמה?

טקס ה-EMA, טקס חלוקת פרסי המוזיקה מטעם MTV אירופה, ננעל הלילה (חמישי) בליברפול שבבריטניה. את הטקס הנחו 30Seconds To Mars, קייטי פרי והבלוגר הרכילאי, פרז הילטון. הופיעו בו הקילרס, פינק, ביונסה, הוומבאטס, קניה ווסט, אסטל, הטינג טינגז, קיד רוק וטייק דאת.

הערב נפתח כשקייטי פרי הגיחה מתוך הבמה במדי שחקן פוטבול על ליפסטיק ענקי, תוך ביצוע שירה "I Kissed a Girl". לאחר בדיחה שזכתה לדממה רועמת מצד הקהל, פרי מיהרה לקרוא לשוגבייבס בכדי שאלו יכריזו על הזוכה הראשון.

לאחר ההכרזה הדרמטית על השיר הממכר ביותר בו זכתה פינק עם "So What", הציגה פרי את שותפיה להנחיית הערב במתחם ה-וי.איי.פי 30Seconds To Mars, שלבשו חולצות של ברק אובמה ובירכו אותו, בעזרת הקהל, לרגל הזכייה.

ההופעה החיה הטובה ביותר

כשקול התרועות למען אובמה דעך, ביונסה עלתה להופיע, ולאחריה הוכרזו הזוכים בקטגוריה ההופעה החיה הטובה ביותר. למקום השלישי הגיעו מטאליקה, כשהם מקום אחד מתחת ללינקין פארק, ושניים מתחת לזוכים במקום הראשון - טוקיו הוטל.

כזכור, רק לפני חודשיים טוקיו הוטל זכו בפרס האמן החדש, בטקס האמריקאי המקביל ה-VMA. אך על הזיכרון העפילה הפרסומת המשעשעת ביותר לאמצעי המניעה ששודרה מייד לאחר זכייתם של טוקיו הוטל.

אמן הרוק הטוב ביותר

אחרי ההופעה הנוסטלגית של טייק דאת, הוכרזו הזוכים בקטגוריית אמן הרוק הטוב ביותר. למקום השלישי הגיעו פאראנורמה, למקום השני הגיעוו חברי להקת מטאליקה ואת המקום הראשון לקחו בנונשלנטיות רוקיסטית 30Seconds To Mars.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

האלבום הטוב ביותר

על פרס האלבום הטוב ביותר הכריז קרייג דיוויד. את המקום השלישי לקחו קולדפליי עם "ויוה לה וידה", במקום השני מוקמה ליאונה דייוויס עם "ספיריט", ואת המקום הראשונה לקחה בריטני, ששלחה וידיאו תודה והתנצלות על כך שלא יכלה להגיע לאירוע עצמו.

האמן החדש

מייד אחרי הופעה מחשמלת של קניה ווסט ואסטל, גרייס ג'ונס ,עלתה לבמה, והכריזה על הזוכים בקטגורית האמן החדש. במקום השלישי זכתה מיילי סיירוס, במקום השני מוקמו The Jonas Brothers ובמקום הראשון זכתה מנחת הטקס קייטי פרי.

"בשנה שעברה ישבתי בבית, אכלתי מקרוני עם גבינה וצפיתי בטקס בטלוויזיה" אמרה פרי, והוסיפה "הזכייה הזאת אומרת שאם אני עשיתי את זה, גם אתם יכולים!".

הקליפ הטוב ביותר

במקום השלישי בקטגורית הקליפ הטוב ביותר זכו וויזר, במקום השני זכתה סנטוגולד ובמקום הראשון זכו 30SECONDS TO MARS. בכך גרפה הלהקה את הפרס השני שלה לערב זה.

האורבני האולטימבטיבי

אחרי הופעה של הטינג טינגז, עלתה לבמה ליאונה לואיס להכריז על הזוכים בקטגוריית האורבני האולטימבטיבי. למקום השלישי הגיעה ביונסה, את המקום השני תפס כריס בראון וקניה ווסט זכה במקום הראשון. ווסט הודה לקהל ולאמו המנוחה.

האמן הטוב ביותר של 2008

בקטגוריה הזו הורגשה נוכחות נשית עליונה, כשכל המועמדים, למעט קולדפליי, היו נשים. במקום השלשי זכתה ריהנה, אחריה הגיעה למקום השני ליאונה לואיס ואת המקום הראשון לקחה בריטני, ששלחה שוב את תודותיה המצולמות לטקס.

האמן הטוב באירופה

למרות שהייתה היחידה בקטגוריה שההופעה שלה שודרה במהלך הטקס, שירי מימון הגיע רק למקום השלישי בקטגוריה האמן הטוב באירופה. את המקום השני לקח פינלי האיטלקי, ובמקום הראשון זכה אמרה איין מטורקיה.

זוכים נוספים

בפרס האמן הכי טוב אי פעם זכה ריק אסטלי, זמר האייטיז שלהיטו האחרון יצא לפני 19 שנה. פרס נוסף שהוענק היה פרס האמן האולטימטיבי. בונו עלה לבמה בכדי להעניק את הפרס לפול מקרטני, ואמר "יש אדם אחד שהשירים שלו יהיו כאן גם בעוד 300 שנה ועבודתו נצחית - פול מקרטני".

הטקס נחתם בהופעה של פינק, שהסתבכה כשמלחמת כריות התפוצצה לה בפנים תרתי משמע, ובהופעה נוספת של זוכת קטגוריית האמן החדש קייטי פרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully