וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרבות יום א'

9.11.2008 / 16:59

ממשו את זכותכם הדמוקרטית ובחרו את האירוע שהיתם רוצים לבקר בו השבוע. ואלו הם המועמדים של וואלה! תרבות

א'

יומיים לפני הבחירות בארצות הברית, הופיע ג'ון מקיין בסאטרדיי נייט לייב בנסיון אחרון לאסוף עוד כמה קולות. גם במטה דב חנין ו"עיר לכולו" בתל אביב עובדים עד הרגע האחרון ומארגנים מגה-מסיבת תמיכה. אנשי האמונות התפלות יאלצו לחכות לתוצאות ההצבעה, בשביל להחליט אם זה מזל רע לחגוג יומיים לפני הבחירות.
* "התקווה", 19:00, בבלוק, דוד חכמי 35, תל אביב

ב'

זה לא שיש לנו געגועים לשיער ארוך, מעילי עור, מכנסי נמר צמודים, סולואים ארוכים, מלודיות של רכיכות וצרחות של סריסים, אבל תודו שיש משהו מצחיק בהילה שאופפת להקות רוק גריאטריות בבואן לישראל. ווייט סנייק היא אחת הלהקות הכי מצחיקות של האייטיז, לאו דווקא בכוונה, ואנחנו, כאמור, לא מוותרים על מנת הצחוקים שלנו.
* 20:00, האנגר 11

ג'

זו שנה של בחירות. אמריקאיות, כלליות, מוניציפליות. אז מי זה יהיה: אלדר או גרינברג בעפולה? פרץ או בוסקילה בשדרות? חולדאי או חנין בתל אביב? מי ייקח, מי יקיים ומי ישנה את איכות חיינו? "צאו מהאדישות" דורש הקמפיין לעידוד הצבעות. אנחנו רק דורשים שתצאו להצביע.
* בחירות מוניציפאליות בכל הארץ

ד'

פסטיבל הפסנתר נודע מאז ומתמיד בפרויקטים המסקרנים שלו שמפגישים אמנים מקצוות שונים, סביב פסנתר. מה יותר מסקרן ממארינה מקסימיליאן בלומין, שלקחה את ערן צור ועשתה אותו נשי, או יובל כספין שלקח את יונה וולך ועשה אותה גברית ואביב גפן שלקח את ברט אנדרסון והפך אותו לישראלי? אולי רק ריטה.
* 20:30, מרכז סוזן דלל בתל אביב

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

ה'

אחרי שליקקנו פה לאסף אמדורסקי עם פרויקט מפואר, הנה עוד סיבה טובה לאזכר אותו - הופעת הבכורה בסיבוב החדש של אלבומו האחרון, "הרי את". כיאה לאמדורסקי זו תהיה הופעה מושקעת עם הרבה פירוטכניקה, עבודות וידאו והקפדה על הפרטים הקטנים; הקפדה שהפכה אותו - בנוסף לשירים היפים שהוא כותב - למי שהוא.
*מ-22:00, זאפה, רמת החיל

ו'

לא תוכלו לבקש הכנה טובה יותר למודימן מהמיקס שהכין אמיר אגוזי עבורנו ביום שישי. אם אתם עדיין זקוקים לעוד המלצה, הנה היא מגיעה - מודימן הוא אחד האמנים הדטרויטיים החשובים של העשור האחרון. אז נכון שאנחנו לא ממש בטוחים איך יישמע סט שלו (יש כל מיני אופציות והימורים) ולא בטוח שזו תהיה כוסית הטקילה שלכם בכל הנוגע לריקודים, אבל מעניין בטוח יהיה.
* מ-23:00, הבלוק, דוד חכמי 35, ת''א

ש'

עם או בלי ששמתם לב, אנחנו משתדלים להגניב לכאן על בסיס שבועי מקומות בילוי ירושלמים. האמת? אנחנו אפילו לא מתאמצים, שכן בירתנו לנצח נצחים מספקת די והותר אירועים ראויים ומעניינים. למשל המיני-פסטיבל הזה של לייבל האינדי פית/קית (שגם אותו אנחנו משתדלים להגניב הנה) עם פג אדיר, רם אוריון, קטמין, MESS ואשכרה מתים. * מ-18:00, הבאסס, ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully