וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדגסקר 2 שובר קופות

10.11.2008 / 11:42

מדגסקר 2 בראש שוברי הקופות, הייסקול מיוזיקל 3 נחלש וגם מותם של אייזק הייז וברני מק, לא הרים את "Soul Man"

הקומדיה המצויירת, "מדגסקר 2: בחזרה לאפריקה" עומדת בראש טבלת שוברי הקופות לסוף השבוע האחרון בארצות הברית וקנדה. הסרט, אותו מדובבים בן סטילר, כריס רוק וג'יידה פינקט סמית', גרף 63.5 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו. בעו כשבועיים יגיעו גם אלינו כוכבי הסרט לבכורה מיוחדת שתתקיים ב"גלובוס מקס" בנתניה.

Role Models

במקום השני ברשימת שוברי הקופות נמצאת הקומדיה "Role Models", בכיכובם של שון וויליאם סקוט (סטיפלר מסדרת "אמריקן פאי") והוירטואוז המושלם, פול ראד. לצדם גם אליזבת בנקס וכריסטופר מינץ-פלאס, הלא הוא מק'לאווין מ"סופרבאד". הקומדיה שלשלה לכיסה 19.3 מיליון דולר במהלך הסופ"ש.

היי סקול מיוזיקל 3

לאחר שכיכב בראש הטבלה, יורד המחזמר הפופולארי למקום השלישי עם 9.29 מיליון דולר בסוף השבוע והכנסות של 75.7 מיליון דולר עד כה.

Changeling

הסרט של קלינט איסטווד שהודיע בשבוע שעבר שרשמית פורש ממשחק ומתרכז בבימוי, ובכיכובה של אנג'לינה ג'ולי, נמצא במקום הרביעי זה שבועיים ברציפות. עד כה גרף הסרט 20.6 מיליון דולר, 7.28 מיליון דולר מתוכם, הם מסוף השבוע האחרון.

זאק ומירי עושים פורנו

הקומדיה של קווין סמית' בכיכובו של סת' רוגן, יושבת בבטחה במקום החמישי עם הכנסות של 6.52 מיליון דולר וסך של 20.9 מיליון עד כה.

הקומדיה המוזיקלית "Soul Man" בה כיכבו שני המנוחים, אייזק הייז וברני מאק ומככב בה גם סאמואל אל. ג'קסון עלתה השבוע והגיע רק למקום השישי עם 5.61 מיליון דולר "בלבד". "המסור 5" במקום השביעי בטבלה עם 4.2 מיליון דולר ו- 52.3 מיליון עד כה; "The Secret Life of Bees" עם 3.12 מיליון דולר בסוף השבוע נמצא במקום התשיעי ובמקום העשירי, ו"Eagle Eue" עם 2.59 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully