וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגש ורוץ לרשת

12.11.2008 / 13:16

מה לפאקמן, למטריות, לדובדבנים ומגפות? מה זה חשוב, העיקר שברק אובמה מצטלם יופי. דניס ויטצ'בסקי פוטוגני

החורף הגיע, ואיתו גם הגשם,שמזליף עלינו טיפות של נוזל בלתי מזוהה (כי H2O זה לא) וגורם לקירות לדלוף ולפוליטיקאים להיראות הרבה יותר נקיים ממה שהם באמת.
אנשי חברת Nubrella הביטו אל השמיים, הבינו את מזג האוויר וכנראה שעשו את זה תוך כדי משחק אינטנסיבי של פאקמן, אחרת איך תסבירו את המטריה המוזרה שהשיקו, שנראית כאילו פאקמן שקוף בולע לכם את הראש. קורבנות אופנה ומתנגדי טרנדים כאחד, מוזמנים להכנס לאתר החברה עם הסברים מפורטים על "המגן האולטימטיבי מפני מזג האוויר". בכל זאת זה משעשע.

פאקמן-פילד

ואם כבר בפאקמן עסקינן, הדמות הזו מלווה אותנו כבר 28 שנים בלי לעשות הרבה מעבר לאכילת דובדבנים ונקודות צבעוניות תוך בריחה משדים. מה שכן, פאקמן הצליח להוות בסיס לא רק למשחקים, אלא גם לצעצועים וסדרה מצויירת. עכשיו מגיע גם הסרט, או יותר נכון "פאקמן: הסרט" שהטריילר שלו מופיע ביוטיוב. סיפור אמיץ על עיר בסכנה, פחד ותיעוב, דובדבנים וגיבור אחד שיוצא לעצור את המגפה בחליפה צהובה.

תגיד גבינה

אם נעבור שניה מתחום הביזר הגיקי לתחום הפוליטיקה (הביזארי לא פחות), הידיעה המרעישה של התקופה האחרונה היא נצחונו של ברק אובמה בבחירות לנשיאות ארצות הברית. והאיש, מעבר להיותו כריזמטי, הוא גם אחד הנשיאים הפוטוגניים ביותר של ארה"ב מאז ומעולם. האתר Boston.com העלה גלריית תמונות מרהיבות של אובמה ותומכיו בקמפיין הנשיאות הארוך שנגמר בשבוע שעבר. יש כאן 35 תמונות יפהפיות ברזולוציה גבוהה, שמראות לכם את האיש והקמפיין ברגעי השיא שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully