וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוקן פינגאז חוגגים יומולדת ארבע

חיים אברהם

13.11.2008 / 9:00

ביום שישי ה-21 בנובמבר יחגגו ברוקן פינגאז, צוות אמני רחוב חיפאיים שצובעים את חיינו האפורים, ארבע שנים להקמת ליין המסיבות שלהם

ליין המסיבות של ברוקן פינגאז - חבורת אמני רחוב חיפאיים - חוגג יומולדת ארבע, במיניפסטיבל מסיבתי. החגיגה תיערך ב-21 בנובמבר במועדון הסיטיהול, כש-12 הדי ג'ייז האהובים ביותר שניגנו עד היום בליין יתקלטו ו-VJ Media Freak יכין סט וידאו מיוחד המשלב את עבודותיהם של חברי הקבוצה מכל השנים.

הסיפור של ברוקן פינגאז "נולד" בשנת 2001 בחיפה, כששלושה תלמידי תיכון משועממים החלו לפעול ביחד בתור צוות גרפיטי שהכניס צבע לחיים האפורים שלנו. "אף אחד לא למד גרפיטי, אבל אומנות ועיצוב הם תחומים שמאז ותמיד עניינו אותנו ורובנו עובדים בזה בערך מגיל 14",מספר חבר בכיר בצוות. "שלוש שנים אחרי שהתחלנו, פתחנו את המסיבה הראשונה שהייתה עם אינפיוז, שניגנו דראם אנ' בייס", הוסיף. כאמור, עם השנים שחלפו הפינגאז הספיקו לפתוח חנות וגלריה לאמנות רחוב בחיפה, לתפעל ליין מסיבות במועדון הסיטיהול ולעצב אינספור טישרטים ופלאיירים למסיבות.

ליין המסיבות של הפינגאז קם לתחייה בגלל ש"בעיר לא היה מקום לשמוע בו מוזיקה טובה, והמסיבות היו משעממות", לדבריהם. במסגרת הליין הקבוצה אירחה די ג'ייז מהארץ ומחו"ל, והשמיעו מגוון של סגנונות מוזיקליים החל מהיפ הופ, ראגיי, ועד דאב סטפ.

"הסוד הוא שאנחנו גרים בחיפה, ובגלל שמשעמם פה אנחנו עובדים המון. עם השנים אתה מפתח לעצמך סגנון ומבין מה אתה אוהב". חבר הצוות הבכיר אף מוסיף טיפ לאמן הרחוב המתחיל, ואומר כי הסוד הוא ש"צריך להסתכל על הרבה דברים טובים שיש, ולא להתפשר על בינוניות ישראלית. נורא קל להגיע לרמה בינונית ולהפסיק לשאוף כי לאף אחד לא אכפת".

ברוקן פינגאז לא מסתפקים בבינוניות כאמור, ומתכננים תערוכה גדולה בתל אביב, שיווק של הטישרטים שלהם בחנויות נוספות והתרחבות בינלאומית.

ברוקן פינגאז חוגגים יומולדת ארבע - יום שישי ה-21 בנובמבר, מועדון הסיטיהול, רחוב שבתאי לוי 7, חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully