וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי למה כמה איך? הבחירות לרשויות המקומיות

דרור רפאל

13.11.2008 / 1:13

הבחירות לרשויות המקומיות, החייל המפהק, אילנה דיין וכמובן יוסי בובליל. דרור רפאל מסכם שבוע ומצ'פר עם סיפור לשבת

מי זה ניר ברקת?

אני לא ממש יודע, אבל זה גם לא כל כך חשוב. האיש הצליח בכל מה שהוא עשה עד עכשיו: שירת כמ"פ בצנחנים, הקים חברת סטארט אפ מצליחה ויש לו מספיק כסף. הוא אינו זקוק למשרה; לא בשביל כבוד ולא בגלל המשכורת, ולכן כולנו צריכים להיות בעדו ובעד אנשים כאלה שייכנסו לפוליטיקה.

ומי זה דב חני ? אין לי מושג מי הוא ולמה כולם אוהבים אותו. כי הוא ירוק. והוא לא שר את התקווה והבנים שלו לא הולכים לצבא. אתם יודעים מה, אין לי כוח אליו. חוץ מזה יש לו אף ארוך ומשקפיים מצחיקים. האחד טוב שניצח והשני יותר טוב שהפסיד.

למה חייל שפיהק בזמן שמפקד הבסיס נאם על רצח רבין נענש וקיבל 21 ימים בכלא?

המפקד תופס את הפיהוק של החייל כאקט מזלזל, אימו של החייל אמרה שהילד הוא ערכי שמכבד את הזולת. אמנם העונש מעט מוגזם, אך יחד עם זאת אסור לזלזל באקט הפיהוק, שגרם לאסונות מאז ומתמיד. הרי גולדה פיהקה לפני מלחמת יום כיפור וכפתה עלינו את המלחמה הנוראה בתולדותינו, דיין פיהק באותה הזדמנות ושכח להילחם, המאבטח של רבין פיהק לו מאחורי הגב בעצרת, חלוץ ופרץ פיהקו בזמן מלחמת לבנון השנייה, שרון פיהק ונתן לסברה ושתילה לקרות. אנחנו אומה עייפה ומפהקת ותחת כל פיהוק מתגנב לו מחדל, או אסון, או מלחמה. תדע כל אם עברייה שהפקידה את בניה למפקדים הראויים לכך, ויידע כל חייל שפיהוק אחד לא במקום ואתה בכלא.

כמה חשיפה הייתה בעובדה?

מצטער להעכיר את השמחה, וקשה שלא לאהוב את אילנה דיין (ואני אוהב אותה), אבל הכתבה על ירדנה עובדיה שודרה ב"רואים עולם" המצוינת של ערוץ 1 לפני מספר חודשים. כנראה שהם עצמם בערוץ 1 כל כך מנותקים מהעולם ואולי הם רואים עולם, אבל לא שמים לב שלקחו להם את הכתבה, אבל חשיפה ראשונה בלעדית ובלבדית לא הייתה פה.

איך בובליל יידע?

מי יגיד לבובליל שהיו בחירות שהוא לא השתתף בהן, שהיה מהפך באשקלון וגם באשדוד; מי ילחש על אוזנו שהוא הכוכב הגדול של פסטיבל הטלוויזיה של ראש פינה שבכל פינה דיברו אודותיו? שבגלל שאי אפשר להמציא דמות כמו שלו, לא עושים דרמות יותר? ואם עושים אז דוחפים ל"אמאל'ה" בובליל לפניה ואחריה. הכוכב הגדול של התרבות הישראלית 2008 הוא יוסי בובליל, הדורבן, ההרקולס. יותר מ-30 אחוזי רייטינג ועוד 10 אחוזים לערוץ 20. מי הוא? הרקולס? סופרמן? ספיידרמן? לא! הוא יוסי בובליל. פני הדור כפני הבובליל. תסתכלו עליו ותראו אותנו. יחי בובליל! ויחי הבובליזציה של הטלוויזיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

ולסיום, סיפור לשבת :

לתוך בית לבן עם חלונות לבנים וחדר אחד סגול נכנס איש שחור עם אישה שחורה ושתי ילדות שחורות חמודות. פתאום, אל הבית הגיע איש ירוק עם משקפיים מצחיקים ואף מאוד ארוך. "מה אתה עושה פה איש ירוק?" שאל האיש שחור "אני? אני מסיפור אחר."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully