וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NBC מבטלת את סלייטר ושילדס

13.11.2008 / 13:37

מסימני המיתון: רשת הטלוויזיה NBC מבטלת את הסדרה החדשה של כריסטיאן סלייטר ואת "ליפסטיק ג'אנגל" של ברוק שילדס

רשת הטלוויזיה NBC האמריקאית, ביטלה את הסדרה החדשה של כריסטיאן סלייטר, "My Own Worst Enemy". מלבד העובדה שכריסטיאן סלייטר, כוכב עבר במושגי קולנוע, עשה מעבר לטלוויזיה והעניק באזז לסדרה, הרשת קידמה אותה במהלך שידורי האולימפיאדה, במטרה להעלות את אחוזי הרייטינג ללוח השידורים החלש של NBC.

כריסטיאם סלייטר משחק בסדרה אדם עם אישיות מפוצלת, אך גם התפקיד המורכב, ושם הכוכב, לא הצליחו להרים את הסדרה מעל ממוצע של 5.9 מיליון צופים - לא הרבה במונחי אמריקה.

וראיטי וההוליווד ריפורטר מדווחים שלא ידוע מה יקרה לשאר פרקי הסדרה שצולמו ולא שודרו, והאם NBC תצמיד אותם לרצועת שני המצליחה שלה בזכות הסדרה "גיבורים" שעונתה החדשה משודרת בימי שני.

סדרה נוספת שמבוטלת היא "ליפסטיק ג'אנגל" בכיכובה של ברוק שילדס, שהיא ה"סקס והעיר הגדולה", רק לנשים קרייריסטיות, בשלות ונשואות בחלקן. הסדרה הצליחה מול המתחרה שלה, "מאפית הקשמיר", אך בשל שביתת התסריטאים, איבדה את המומנטום המוצלח שהיה לה.

מבין הסדרות המשודרות כיום בטלוויזיה האמריקאית, ל-NBC יש בכל זאת את הוותיקה, "חוק וסדר: מדור מיוחד" הממוקמת במקום ה-25 בטבלת הרייטינג של כל הרשתות, עם 10.6 מיליון צופים. התכנית הנצפית ביותר בארצות הברית, גם היא סדרת משטרה, ושמה "CSI - זירת פשע" (לאס וגאס), עם 21.1 מיליון צופים בממוצע.

NBC שנמצאת הרחק מאחור בכל הנוגע לנתוני צפייה בארבעת הרשתות העיקריות בטלוויזיה, מנסה להדביק את הפער בויתור על הפקות יקרות.

  • עוד באותו נושא:
  • nbc

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully