וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה מחנכת

חיים אברהם

16.11.2008 / 12:00

הזמרת פרסמה באתרה הרשמי סרטון, בו היא מבקשת את עזרת מעריציה בהגשמת תכניתה להקים תיכון לבנות המדינה האפריקאית

מדונה מתכננת להקים תיכון לבנות במאלאווי, כך פורסם באתרה הרשמי לצד סרטון הקורא למעריציה לעזור לה להגשים את תכניתה. "אחרי שצפיתי בפוטנציאל של בנות מאלאווי אישית, הפכתי את הצורך להעניק להם הזדמנות להוציא את המיטב שבהן למשימתי האישית", כתבה הזמרת.

"יש מעט מאוד בנות באפריקה שיכולות ללכת לתיכון, ואחרי שביליתי שם הרבה זמן הבנתי שאחת הדרכים בהן אוכל לעשות הוא לבנות תיכון שכזה לבנות", אמרה מדונה, והוסיפה כי "אני אודה מאוד לכם אם תתערבו ותעזרו לי בכל דרך שתוכלו. בין אם באמצעות תרומות, הפצת השמועה, ביקור באתר שלי או קריאה על ההתקדמות שלי".

יחסיה של מדונה עם מאלאווי לא מסתכמים באימוץ הילד דיוויד בנדה, ובפרויקט החדש שנקרא "The Raising Malawi Academy for Girls". הזמרת פתחה קרן צדקה למען היתומים המאלאווים, והפיקה השנה סרט דוקומנטרי בדבר מצוקתם של היתומים לנוכח התפשטות נגיף האיידס.

גם אלילת הטלוויזיה אופרה וינפרי מסייעת לבנות אפריקה, והיא פתחה בית ספר למנהיגות בשנת 2007. עלות ההקמה של בית הספר שנפתח בדרום אפריקה נאמדה בכ-40 מיליון דולר, ועם הקמתו הוא הוכתם בסקנדל, בעקבות חשד להתעללות מינית מצד אחת מחברות צוות המורים. לאחר ששבע תלמידות התלוננו כי חברת הצוות תקפה אותן, נעצרה אם הבית על ידי המשטרה המקומית.

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully