וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרבות יום א'

16.11.2008 / 17:10

אל תרגישו רע כי החורף עוד לא בא והכנרת מתייבשת. צאו לסיבוב תרבות במקום וסגרו את הברז כשאתם מצחצחים שיניים

א'

אירועי הפצ'ה קוצ'ה חוזרים עם קצת מקומיקס, מעט מציור, וטיפות של אנימציה, בינה מלאכותית ושלל מושגי אמנות שפשוט נשמעים מגניב. ואם כבר נשמע מגניב, אז מרסדס "תעשו לי ילד במושב האחורי" בנד מביאה את האמנות המוזיקלית שלה אל הפתיחה החגיגית בהופעה בהרכב מלא.
*19:00 בהאנגר 11

ב'

לאונילי יש גרוב שאין כאן לאף זמרת. היא יושבת על הביט, משחקת עם האפקטים שהיא מלבישה על הקול שלה, הופכת בשנייה ממפתה למאיימת, ונמצאת בשליטה מוחלטת על הנעשה. במופע החדש שלה היא אספה נגנים שמתאימים לגרוב הזה וגיבשה אותם ליחידה לוחמת ומהודקת, שתואמת את מידותיה. וזה מה זה שמח.
* 22:30, לבונטין 7, ת''א

ג'

אז קודם כל, כן. יש סינמטק בחולון. ודבר שני, כן. מיקי מאוס עדיין חי. וכדי לחגוג את שני האירועים האלו, מארגנים בסינמטק הרצאה על דמותו של העכבר בעל הקול הדקיק והקרנת הסרט הקלאסי, "פנטזיה", המתאר את העידן התמים של מיקי, הרבה לפני שהאשה מיני עשתה צרות והחברים דונלד וגופי אכלו לו את הראש.
* 19:00 סינמטק חולון

ד'

לא חצי, לא רבע, שלם. מחול שלם, פסטיבל המחול שמתקיים זו השנה הרביעית, שייפתח במופע פיפדאנס של נמרוד פריד ולהקת תמי ויינעל ביום שישי בהפנינג ענק. כמו האינדי של המוזיקה, כך גם מחול שלם, נותן במה לאמנים עצמאיים, שלא שמים בצד את האיכות.
*19:30 בבית שמואל בירושלים ובמדרחוב חבצלת

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ה'

גליטרבאג לא ממש מקבל את הקרדיט לא הוא ראוי. אז הנה, בואו ניתן - הבן אדם הראה ללא מעט אנשים את האור, כשהיה מהראשונים, שהביא לכן את הצליל הגרמני-מינימליסטי-Fאנקי והמשיך לדחוף אותו, עד שהפך לסטנדרט מועדוני. עכשיו הוא חובק אלבום בכורה ומקיים הופעה בחדר חזרות קטן בדרום תל אביב (בשביל איכות הסאונד), מה שאומר שיש מספר מקומות מוגבל, אז תבואו מוקדם, כן?
*23:00, ריבר סטודיו, רח' רבניצקי 7, קומה 4, ת''א

ו'

אין הרבה אנשים עם אהבה למוזיקה ישראלית כמו שיש לליאון (ובינינו, עם מצב המוזיקה כאן, צריך הרבה לב כדי שהאהבה הזו תתממש). בשישי בלילה הוא בנה ערב שיכלול את זהר וגנר והמסריחים, בן בלבינדר, כח המחץ, שיטי סיטי, סדייל וטאבו+. חוץ מזה אודי שרבני יקריא שירה ואסף בילט ויונתן קוטנר יתקלטו. *מ-22:00, אוזן בר, חינם

ש'

מיצבי סאונד, פרפורמנס ואמנות יוקמו בבית העמודים בנחלת בנימין, כדי לארח את היוצר הניו יורקי, דיוויד מוס בקונצרט רב פאר של מקהלת גבעול. פתחו עיניכם להפתעות שיצוצו מחדר האמבטיה ומארון החשמל ובעיקר מכיוון בר המשקאות האלכוהולי שיעניק לחוויה נופך סוריאליסטי.
* 17:00 בבית העמודים בפינת רמב"ם ונחלת בנימין בתל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully