וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קוונטום של נחמה" שובר קופות גם בארה"ב

חיים אברהם

17.11.2008 / 10:28

בסופ"ש הפותח בארצות הברית וקנדה, הסרט החדש מבית היוצר של בונד גרף 70.4 מיליון דולרים, והוריד במקום אחד את כל הרשימה של השבוע שעבר

אחרי שגרף באנגליה בערב הבכורה 7.2 מיליון דולר, "קוונטום של נחמה" הגיע לארצות הברית וקנדה ביום שישי האחרון והגיע לראש רשימת שוברי הקופות של סוף השבוע. 007 וסרטו החדש זכו ברווחים של 70.4 מיליון דולרים בבכורתם, וב-322 מיליון דולרים עד כה מרחבי העולם.

עם ירידה של מקום אחד משבוע שעבר, "מדגסקר 2" הוא גם מספר שתיים ברשימת שוברי הקופות, עם רווחים של 36.13 מיליון דולרים בסוף השבוע האחרון. הסרט, שיגיע לישראל בשבוע הבא ויביא אתו את בן סטילר, ג'יידה פינקט סמית', כריס רוק וג'פרי קצנברג, הרוויח עד כה 175.17 מיליון דולרים.

במקום השלישי, אף הוא ירד מקום אחד מטה משבוע שעבר, נמצאת הקומדיה "Role Models". במהלך סוף השבוע הנוכחי הסרט זכה לרווחים נאים של 11.7 מיליון דולרים, שמתווספים ל-19.3 מיליון דולרים מסוף השבוע הקודם ולכשבעה מיליון דולרים נוספים במהלך השבוע. בסך הכל, הסרט הרוויח בשבוע השני ליציאתו 38.17 מיליון דולרים.

"היי סקול מיוזיקל 3" מחזיק מעמד בטבלה, זה שבוע שלישי ברציפות, אך ממשיך לרדת בדירוג. כרגע הוא נמצא במקום הרביעי המכובד, עם הכנסה של 5.87 מיליון דולרים בסוף השבוע, ו-194.77 מיליון דולרים בסך הכל. מיד אחריו בטבלה ממוקם סרטו של קלינט איסטווד "Changeling", גם הוא נמצא שלושה שבועות במצעד. בסופ"ש הוא גרף קצת יותר מארבעה מיליון דולרים, מה שמביא אותו לרווח כולל של 27.625 מיליון דולרים עד כה. עדיין רחוק מכיסוי עלויות ההפקה שלו שעומדות על 55 מיליון דולרים.

האביר האפל על סף שבירה

אחד הסרטים שזכו לבאזז תקשורתי מוצדק השנה היה "האביר האפל", שספק שיש אדם שלא יגיד מילה בשבחו. אבל אל תאמינו לדברי השבח שיש לי להגיד על הסרט, תאמינו למספרים - 997,640,736 מיליון דולרים עד כה. אך בזמן ש"האביר האפל" עומד לחצות את מחסום מיליארד הדולר!, הוא עדיין רחוק מרחק שנות אור מהסרט הרווחי ביותר בכל הזמנים "טיטאניק, שמחזיק בתואר בזכות 1,842,879,955 דולרים שהכניס לקופתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully