וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן "הסופרנוס" עומד בפני משפט רצח

18.11.2008 / 11:02

השחקן לילו ברנצ'טו, שמוכר מתפקידו בסדרת הפשע, "הסופרנוס", עומד היום בפני משפט על רצח שבוצע ב-2005

השחקן לילו ברנצ'טו, שמפורסם בעיקר בזכות ששת הפרקים של "הסופרנוס", בהם הופיע, יובל למשפט בעקבות האשמה על מעורבותו ברצח מדרגה שניה של שוטר ב-2005 בניו יורק. הרצח ארע במהלך פריצה בה היה מעורב ברנצ'טו, במהלכה ניסה לגנוב תרופות במרשם ממכרה שהחזיקה כמות של ואליום בביתה. השכן מהדירה הסמוכה, שהיה שוטר לא בתפקיד, ניגש לבדוק את מקור הרעש, ואז ירה בו שותפו לפשע של ברנצ'טו, סטיבן ארמנטו, מטווח קצר. על ארמנטו נגזר בחודש שעבר מאסר עולם.

ברנצ'טו, יליד ניו יורק ממוצא איטלקי, עשה לעצמו שם בתעשיית סרטי המאפיונרים בזכות האופן בו הצליח לחקות את הדיאלקט של משפחות הפשע המקומיות ובעיקר, של אליל הילדות שלו, רוברט דה נירו. בזכות הכישרון הזה הוא נבחר לגלם את בנו של דה נירו בסרט "סיפור מרובע ברונקס". אך היה זה תפקידו ב"הסופרנוס", שפרסם אותו. ברנצ'טו הופיע בששה פרקים כמאפיונר צעיר ושאפתן שמנסה ביחד עם חברו לחסל את הממונה עליו, כריסטופר מולטיסנטי, אך נכשל ונרצח בהמשך על ידי טוני סופרנו וביג פוסי בונפנסיירו בטרם הוציא את תכניתו לפועל.

בתקופה האחרונה ברנצ'טו נטל סמים, תחילה קוקאין ומאוחר יותר הרואין ותרופות במרשם, מה שהוביל בסופו של דבר לאירוע הרצח.

במהלך המשפט צפויה ההגנה לטעון לכך שברנצ'טו לא היה חמוש, מעולם לא השתמש בנשק לפני ולא היה מודע לכך שארמנטו נושא עמו אקדח. "הייתי במקום הלא נכון, בזמן הלא נכון", אמר ברנצ'טו בשנה שעברה לניו יורק מגזין, בראיון מתא המעצר.

חברו של ברנצ'טו לצוות השחקנים של הסופרנוס, כריס טרדיו, אמר ל-AP ש"חיים של אדם אחד כבר נהרסו, למושבעים יהיה הכוח למנוע את זה מאדם אחר".

  • עוד באותו נושא:
  • הסופרנוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully