וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סצנות החיסול הגדולות

18.11.2008 / 13:58

לא יודעים למה, אבל משום היום בבוקר נזכרנו בחמש סצינות החיסול הגדולות ביותר. מה אתם אומרים, שכחנו משהו?

הסנדק - מותו של סוני

קרלו ריצי, בעלה של אחותו של "סוני", קוני, שוב הרביץ לה. בפעם הקודמת שזה קרה, הוא חטף מול כל השכונה. סוני יוצא בחופזה, נחוש לפוצץ לקרלו את הצורה. אלא שבמחסום האגרה הדברים משתבשים. מכונית חוסמת את דרכו ו-10 מתנקשים מרססים אותו. סוני עוד זוחל החוצה, רק כדי לחטוף צרור נוסף, שמנקב את גופו. לקינוח, מדמם וללא רוח חיים, הוא גם חוטף בעיטה בראש, משפילה יותר מהכל.

בוורלי הילס 01209 - מותה של טוני

אביה המאפיונר של טוני לא מצליח למנוע מבתו להתחתן עם דילן ומזמין אותו למשרדו, כשהוא בעצם מתכנן לחסלו. באותו הזמן נעלמת החתולה של השניים ודילן מתנדב לחפשה במקום טוני, שנוסעת לאביה. ברנדון, שגילה על המזימה, מזהיר את דילן מאוחר מדי. מכונית מתנגשת בטוני, יורה לעברה ומסתלקת. כשדילן פותח את דלת המכונית, טוני נופלת מתה לזרועותיו ודילן זועק לברנדון בבכי קורע.

סימנים של כבוד - נסיון החיסול של ניקולאי

סמיון, ראש המאפיה הרוסית, מנסה להגן על בנו, קיריל, מחיסול. הוא רוקם מזימה ומוסר את בנו לאויביו, בדמות ניקולאי, הנהג של קיריל. כשניקולאי יושב בחמאם, הוא מזהה את שני המחסלים ונלחם בהם עירום, תוך שקעקועיו נמלאים דם. הוא מכריע את מחסליו. פצוע ומדמם הוא זוחל על הרצפה, כשאחד מהמחסלים מנסה בשארית כוחותיו לסיים את משימתו. ניקולאי שולף יתד מעץ תוקע אותה בעינו של המחסל.

צומת מילר - ברני לא רוצה למות

בפעם הראשונה שטום ריגן מכוון אקדח לעברו של ברני בירנבאום, ברני מבקש ממנו להתבונן עמוק לתוך ליבו. כשהוא אומר שהוא לא רוצה למות ביערות כמו חיה טיפשה טום מבין. הוא אולי מאפיונר אירי קשוח, אבל בטח שלא רוצח. הפעם השניה היא סצנה קצרה יותר ודרמטית פחות. התשובה של טום כשברני מבקש ממנו להתבונן בליבו, מחולקת לשניים: תהיה על איזה לב בדיוק ברני מדבר, וכדור בראש.

הסופרנוס - נסיון ההתנקשות בטוני סופרנו

ההתנקשות בטוני מקפלת לתוכה את כל סגולותיה של הסופרנוס: העומק הפסיכולוגי (טוני מפנטז על איזבלה, שמרמזת על מעורבות אמו בניסיון ההתנקשות), הפסקול ("טייני טירז" של טינדרסטיקס) וההומאז'ים (רכישת מיץ תפוזים לפני ניסיון ההתנקשות, כמו ויטו קורלאונה). יותר מכל, מצליחה הסצינה לשקף את מורכבותו של טוני, שמדיכאון מתעורר לקרב על חייו, ולאחר שמתגבר על המתנקשים משחרר צחוק מרושע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully