וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגש ורוץ לרשת

19.11.2008 / 12:51

רגע ללפני שנמאס לכם מברק אובמה דניס, ויטצ'בסקי מביא לכם את המשחק שמשגע את הרשת – אובמה בתפקיד סופר מריו

נצחונו של ברק אובמה בבחירות לנשיאות ארצות הברית חלחל כבר עמוק-עמוק לתוך תרבות הפופ האמריקאית; למעשה אפשר לומר בביטחון שהניצחון שלו הוא חלק אינטגרלי ממנה. שירים הולחנו, ספרים נכתבו ומשחקי פלאש מגניבים – כך מסתבר – נעשו עליו.

המשחק הבא הוא Super Obama World – מזכיר את סופר מריו, רק עם אובמה, פשטידות, שרה פיילין ודגלים אמריקאים. כמו כן, יש גם מוזיקה מגניבה ומבחר שלבים עם קריצות פוליטיות שישעשעו את תומכי המפלגה הדמוקרטית.

רב-שאנן נגד בנו של גודזילה

אין כמו לפתוח את הבוקר עם כמה יפנים. במובן התרבותי של המלה, כמובן. והתרבות הזו, שזרה לרוב האנשים שגדלו מחוץ למדינה, לעיתים קרובות גם בלתי מובנת. זה לא רק השפה, אלא גם התמונות שמגיעות מהאי.

כך, למשל, לא ברור למה החליטה תוכנית טלוויזיה יפנית לצלם במשך דקה וחצי עץ שנראה - מרחוק, אם מסתכלים עליו קצת עקום – כמו גודזילה. או משהו. אבל אותם זה מאוד מצחיק.

אם אלה החיים

למגזין האמריקאי Life היו חיים ארוכים. משנת 1936 ועד 2000 הוא הופיע בדוכני המגזינים והביא לעולם סיפורים שהורכבו, לא פעם, מצילומים שבאמת היו שווים אלף מילים. כיום הוא מופיע כחלק מ-Time וממשיך להביא לעולם צילומים מרתקים. יותר מעשר מיליון תמונות היסטוריות יש בארכיונים של לייף, העתיקות מביניהן משנות החמישים של המאה ה-18, וכולן מועברות עכשיו לרשת.

חברת גוגל חתמה על שיתוף פעולה עם המגזין להעברת הארכיונים שלו לרשת, וכיום כבר אפשר למצוא כ-20 אחוז מהן ברשת. מדובר במסמכים מרתקים שמראים לכם את הסיפורים ההיסטוריים המוכרים מזוויות חדשות, תרתי משמע.

  • עוד באותו נושא:
  • ברק אובמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully