וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

חיים אברהם

20.11.2008 / 8:35

מה הקשר בין סוכן CIA, בר רפאלי, ג'סיקה אלבה וההתנתקות מגוש קטיף? כל הסרטים שעולים השבוע, זה מה

גוף השקרים

רוג'ר פריס הוא סוכן השטח הטוב ביותר של המודיעין האמריקני, שמגיע למקומות בהם חיי אדם לא שווים יותר מהמידע שהוא יכול להשיג לך. סוכן ה-CIA הוותיק אד הופמן הוא המפעיל שלו, שמנסה לאתר טרוריסט שתכנן בקפידה מספר פיגועים קטלניים. פריס חייב לחדור אל עולמו של הטרוריסט, ומגלה שנאמנות היא מצרך מסוכן, אך גם הדבר היחיד שיעזור לו לצאת בחיים. ביים: רידלי סקוט, מככבים: ליאונרדו דיקפריו, ראסל קרואו, אלון אבוטבול ווינס קולוסימו. משך: 128 דקות.

העין

סידני וולס היא כנרית עיוורת המתגוררת בלוס אנג'לס, שזכתה בהזדמנות חד פעמית להשיב את ראייתה באמצעות ניתוח ברשתית העין. ככל שעובר הזמן סידני מתחילה לחוות חזיונות אימה מזעזעים, והיא בטוחה שחוש הראייה החדש שלה פתח לה דלת לעולם שכולו סיוט אחד גדול. ביים: דיוויד מורו, מככבים: ג'סיקה אלבה, אלסנדרו ניבולה, פארקר פוסי וראדה סרבדז'ה. משך: 98 דקות.

התנתקות

קצין משטרה נוסע לאביניון שבצרפת לפגוש את אחותו לאחר פטירתו של אביהם. המפגש הנו נקודת המוצא למסע חזרה לישראל, שם תתוודע אנה לבתה וקצין המשטרה ייקח חלק פעיל בזמן ההתנתקות בגוש קטיף בעזה. ביים: עמוס גיתאי, מככבים: ג'ולייט בינוש, ז'אן מורו, דנה איבגי, היאם עבאס ישראל קטורזה ולירון לבו. משך: 115 דקות.

טריקים

סטפק בן השש מאמין שביכולתו לשלוט בגורל. יום אחד נקראת בדרכו של סטפק הזדמנות לשנות את חייו, כשסדרה של מקרים מאפשרת לו להכיר את אביו שעזב כשהיה תינוק, ולהפגיש שוב את הוריו. כשהוא לא מוצא מתנה לגורל, סטפק לוקח את השליטה בחיי משפחתו לידיו. ביים: אנדרזה ג'קומווסקי, מככבים: דמיאן אוי ואוולינה וואלנדזייק. משך: 94 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully