וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורט נגד אקסל: הסיפור האמיתי

עינב שיף

21.11.2008 / 12:36

מה התרחש באמת בין קורט קוביין לאקסל רוז בטקס פרסי MTV של 92'? בסיסט נירוונה חושף את הסיפור מאחורי

קריסט נובוסליץ', הבסיסט של נירוונה ז"ל, חשף השבוע את מה שבאמת התרחש מאחורי הקלעים באחת ההופעות הפרובוקטיביות ביותר של הלהקה, בטקס פרסי המוזיקה של MTV לשנת 1992. כזכור, ההופעה של נירוונה בטקס נפתחה בביצוע השיר "Rape Me" שלא כמתוכנן, כשהלהקה עברה במהירות לביצוע של "לית'יום". לקראת סוף הביצוע, זרק נובוסליץ' את הבס באוויר ולא הצליח לתפוס אותו, מה שהוביל לפתיחת המצח שלו והתמוטטות על הבמה. לאחר מכן גרוהל ניגש למיקרופון וצועק "אקסל, איפה אתה?!", תוך כדי שהוא וקוביין משליכים גיטרות על הרמקולים.

בטורו השבועי בעיתון סיאטל וויקלי, כותב נובוסליץ' את שרשרת האירועים שהובילה להופעה המוזרה. על פי נובוסליץ' "קורט התעקש לנגן את 'Rape Me' למרות שאנשים מכל הכיוונים ביקשו ממנו שלא. בסוף החלטנו לפתור את הנושא בכך שפשוט נבצע מתיחה וזהו". לפני כן חושף נובוסלייק תקרית בין אקסל רוז לקוביין וקורטני לאב. "קורטני וקורט ישבו שם עם הבת החדשה פרנסס", משחזר נובוסלייק, "כשאקסל רוז עבר, קורטני צעקה לעברו 'היי אקסל, אתה הסנדק!'. לפי נובוסליץ', "אקסל ניגש לקורט וביקש שירגיע את האישה שלו. קורט פנה לקורטני וביקש ממנה בציניות להתנהג יפה. אקסל הסתלק, כשקורטני וקורט ממשיכים ללגלג עליו".

מאוחר יותר, התקרית בין מנהיגי הלהקות הובילה למיני תגרה בין נובוסליץ' עצמו לדאף מקגאן, כשאנשי ההפקה מפרידים ביניהם. בהופעה עצמה כאמור, נובוסליץ' סבל מסאונד רע של הבס ופיצה את עצמו בתרגיל ראווה שהסתיים במצח מדמם ופרמדיקים.

תגובתו של אקסל רוז לא התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully