וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרבות יום א'

23.11.2008 / 14:05

רק היום, רק היום, שבעה ימים במחיר של הקלקה אחת, כחלק מאירועי המדריך השבועי של וואלה! תרבות. לנו זה עולה יותר

א'

אסף שריג הוא מהשרידים היותר איכותיים של תור הזהב של הרוק הישראלי והוא כמובן גיטריסט אנרגטי וחריף. אבל חשוב מזה, אחרי שאיפה הילד התפרקה, שריג לקח צעד נכון אחורה לרוק'נ'רול של ה"ווקי טוקיז". עכשיו הוא חוזר, לקראת אי.פי חדש ומבטיח בלייבל פית/קית. בואו ולו רק כדי להבין עד כמה מיתוס ה"רוקסן" לא משקף באמת את היוצר המוכשר הזה.
* 20:30 בלבונטין 7 בתל אביב

ב'

כחלק מפאנל של מפיקים ויוצרים מלוס אנג'לס שמבקרים בארץ הקודש ומעבירים סדנאות, או במילים אחרות, אנשים עם המון כוח שהיינו רוצים להיות חברים שלהם בשביל החינמים, ייפגשו בסינמטק תל אביב המפיק, דארן סטאר (הזכור לכולנו מהקרדיטים של "סקס והעיר" ו"מלרוז"), הבמאי פיטר סולט והמפיקה סוזן ארנולד. תעשו לעצמכם טובה ואל תבואו עם קלטת אודישן או קורות חיים.
*17:30, בסינמטק תל אביב

ג'

תודו שכל מה שמצרפים לו את המילה "ביאנלה" נשמע כבר כמו משהו שצריך להופיע במגזין מקצועי לאמנות, אבל אם יש סוג של אמנות שכל אחד יכול להבין ולהנות ממנו, זהו הוידאו-ארט. הביאנלה הבינלאומית הרביעית לידאו, "וידאוזון", קוראים לה, תפתח בתערוכה "במהירות האור" עם אמנים כמו אוהד פישוף (בתמונה), רומי אחיטוב, לי אורפז ואחרים וביחד עם השקה של תחנת הרדיו האינטרנטית, "רדיו חאלס".
*20:00, המרכז הישראלי לאמנות דיגיטלית, ירמיהו 16 בחולון

ד'

מה קורה כשכוריאוגרף גולש באינטרנט ונתקף השראה מגל אתרי ההיכרויות ששוצפים את הרשת? קוראים לזה "אינרFace" וזהו מופע המחול החדש של להקת קולבן דאנס, בראשה אמיר קולבן, בשיתוף עם היוצרת הרב תחומית מאשה וייזל. אם גם אתם מרגישים לבד כשאתם גולשים ביחד עם מיליוני אנשים וגם אם לא, בואו לקחת חלק.
*20:30 בבית גבריאל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

ה'

בינינו, מה שמעניין את הבליין הישראלי הממוצע היא לא המוזיקה; זו הקרחנה. DIM הוא מפיק ודי ג'יי שמבין היטב את רחשי ליבם של הישראלים וכל כן המוזיקה שלו מתמקדת במיקסום חוויית הקרחנה, בלי משחק מקדים ובלי קישוטים מיותרים מסביב - רק בייסליין וצפצופים והרבה מהם. DIM (שמוציא בלייבל טורבו של טיגה) מגיע אלינו לפאג, ויכבד בנוכחותו את הרזידנט אביחי פרטוק, שחוגג יומולדת. שיהיה במזל.
* מחצות, הבלוק, דוד חכמי 35, תל אביב

ו'

בפעם הקודמת שקרסטן ג'וסט היה כאן הוא ניגן לפני איוון סמאג', באחת המסיבות הכי טובות שהיו השנה, ונתן סט חימום של מלאך - איטי, בנוי כהלכה ודוחף קדימה. עכשיו, אחרי שהראה לנו מה הוא יודע והשאיר טעם לעוד, הוא מגיע לליין צ'יפ פריידיי בלבונטין 7 כדי להיות - כראוי - המנה העיקרית. לפניו ואחריו ינגן דור, הרזידנט.
* חצות וחצי, לבונטין 7, תל אביב

ש'

לא שאנחנו בעד הכרזות מפוצצות, אבל עוד לא ראיתם מישהו כמו אדם קומן. קודם כל, הוא לא שר עם מיקרופון, אלא צורח מהבטן. אחר כך הוא הולך בכל האולם, ייתכן שאפילו לא תראו לאן. בסוף, יש גם את שירי הנווד העצוב שלו, מלא החרדות שעומד למות כי הכבד שלו רקוב. יחד עם ההופעה של "ערופי שפתיים", אפשר בהחלט לומר שזה ערב של רוק'נ'רול חודר עצמות, כמעט כמו הקור הירושלמי של האוגנדה.
*21:00 באוגנדה בירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully