וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד שביתה בהוליווד?

עינב שיף

24.11.2008 / 10:03

"גילדת שחקני המסך" ההוליוודית בדרך לשביתה, לאחר שדיונים על הסכם עבודה חדש הגיעו למבוי סתום. "המפיקים מתעקשים על תנאים שפשוט איננו יכולים לקבל"

"גילדת שחקני המסך", גילדת השחקנים הגדולה בהוליווד, נמצאת על סף שביתה. הניו-יורק טיימס מדווח כי המשא ומתן בין הגילדה לבין קבוצה של אולפנים ומפיקים בהוליווד נכשל לאחר יומיים בלבד של דיונים.

הצדדים נפגשו ביום חמישי לראשונה לאחר זמן רב, כשלאחר סיום הפגישה בשבת נמסר מהאיגוד כי "המפיקים מתעקשים על תנאים שפשוט איננו יכולים לקבל". "גילדת שחקני המסך הוא איגוד השחקנים היחיד שלא הגיע להסכם עבודה חדש בשנת 2008", נאמר מהצד שכנגד. "באופן ביזארי, האיגוד מבקש מחבריו לברוח מהמשא ומתן להצבעה על שביתה, דווקא בזמן משבר כלכלי היסטורי"

הגילדה, המייצגת כ-120,000 שחקנים, מתפקדת ללא חוזה למעשה החל מה-30 ביוני השנה. משמעות הדבר היא, שאם כ- 75 אחוזים מחברי הגילדה יצביעו בעד השביתה(כפי שדורש תקנון האיגוד), יחלו השחקנים החברים בה בשביתה מיידית, אשר תשפיע דרמטית על עבודת האולפנים בהוליווד. זוהי שביתה גדולה נוספת המאיימת על הוליווד, כשנה לאחר שביתת התסריטאים שהסתיימה בפברואר 2008, מספר ימים לפני פרסי האוסקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully