וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דמדומים " מנצח את "קוונטום של נחמה"

עינב שיף

24.11.2008 / 11:22

סוף שבוע עצבני בהוליווד: פתיחה מוחצת ל"דמדומים" על פי רב המכר של סטפני מאייר לעומת ההתרסקות של "קוונטום של נחמה" ו"היי סקול מיוזיקל 3"

טרנד הערפדים לא מרפה גם ממסך הקולנוע: אחרי ההצלחה הטלוויזיונית של “True Blood", מגיע “דמדומים", המבוסס על הספר באותו שם של סטפני מאייר (תורגם גם לעברית, ראו קישור), ועוסק גם הוא, כמו "טרו בלאד" ו"באפי" בנערה המתאהבת בערפד ומוכנה לסכן עבורו הכל. בסוף השבוע הראשון להקרנתו בארצות הברית גרף הסרט 70 מיליון דולר, כשהוא דוחק את ג'יימס בונד וה"קוונטום של נחמה" שלו למקום השני, עם 27.4 מיליון דולר בלבד, שמצטרפים ל – 109 מיליון דולר שגרף הסרט עד כה. עבור בונד מדובר בירידה חדה מאוד בהכנסות מהשבוע שעבר.

ג'ון טרבולטה נובח ונושך

כניסה נוספת אם כי מעט מאכזבת למצעד נרשמה עם סרט האנימציה של דיסני "בולט", סופר-כלב בדיבובו של ג'ון טרבולטה. הסרט גרף 27 מיליון דולר בלבד, הרבה פחות משניבאו לו התחזיות. מנקודת המבט הישראלית, זה היה השבוע של "מדגסקר 2" ,שכוכביו בן סטילר וכריס רוק חנכו את הקרנתו בישראל. הכנסותיו של הסרט אמנם ירדו בכמעט 60 אחוזים והכניס השבוע "רק" 16 מיליון דולר. בתקווה ש"אפקט נתניה" (כלומר תל אביב בשביל ג'פרי קצנברג) יתרום לקופה הרושמת של אולפני דרימוורקס.

זאק אפרון נופל

בהמשך הטבלה, סרטים שנכנסו בסערה אך מצטרפים גם הם למגמת ירידה: הקומדיה “Role Models" הידרדרה מהמקום השלישי לחמישי עם הכנסות של 7.2 מיליון דולר בלבד השבוע, ירידה של כ – 35 אחוזים. את המכה המרכזית השבוע ספג "היי סקול מיוזיקל 3", עם ירידה של שישים וארבעה(!) אחוזים בהכנסותיו והידרדרות מהמקום הרביעי למקום השביעי.

והפעם: שואה

את הפתעת השבוע רושם הסרט "הנער בפיג'מת הפסים" המתאר חברות בין ילד גרמני לילד יהודי בזמן מלחמת העולם השנייה. הסרט הכניס 1.67 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון, עליה של למעלה ממאתיים וחמישים אחוזים בהכנסותיו. את הרשימה סוגר הסרט " The Secret Life of Bees", עם הכנסות של 1.27 מיליון דולר, ירידה של 45 אחוזים בהכנסות.

  • עוד באותו נושא:
  • דמדומים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully