וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלות סאונד במארזי ניו אורדר החדשים

עינב שיף

24.11.2008 / 13:21

מעריצים רבים התלוננו על תקלות סאונד במארזים החדשים של הלהקה. חברת "התו השמיני" תיערך בהתאם ותיתן זיכוי מלא לרוכשים ישראלים שיתלוננו על תקלות דומות

תקלות מביכות במארזים החדשים של להקת ניו אורדר עוררו זעם רב בקרב המעריצים. מסתבר כי בתוספות המיוחדות שצורפו לאלבומים "Movement", "Power, corruption & Lies", "Brotherhood", "Low-Life" ו - "Technique" התגלו תקלות סאונד, תקלות גרפיקה ואף תיוג לא נכון של חלק מהשירים. בסך הכל, מנו המעריצים כ- 300 תקלות. בנוסף, בסיסט הלהקה פיטר הוק הגיב בעמוד המייספייס של הלהקה באומרו כי "אנחנו מודעים לבעיות, ננסה לאמוד את המצב בכדי לראות מה עושים". מחברת התקליטים וורנר נמסר כי "אנחנו מכירים בתקלות הסאונד ונתקן אותם. לקוחות יוכלו להחזיר את המוצרים הפגומים". החברה האשימה את איכות החומרים שלא שוחררו, והזכירה כי מדובר בארכיונים ישנים שנשתמרו במצב לא טוב.

מחברת התו השמיני המפיצה את המארזים בישראל נמסר כי "לאור הכתבות שפורסמו בעולם בנושא הבעיות הטכניות בחלק מהמארזים של ניו אורדר ולאור העובדה שהאלבומים אינם מיוצרים בארץ והדפסתן אינה בשליטתנו - הוצאנו הודעות לכל החנויות בארץ כי יהיה ניתן להחזיר בזיכוי מלא עותק שימצא פגום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully