וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם באטמן עומד למות?

24.11.2008 / 15:13

בעוד יומיים חובבי באטמן ברחבי העולם יוכלו לדעת מה עלה בגורלו של ברוס ווין, האלטר אגו של איש העטלף. האם הוא ימות?

בעוד יומיים תגיע לחנויות חוברת מספר 681 של הקומיקס באטמן, המסיימת סדרה של שישה גיליונות ששמה "Batman R.I.P". הסדרה, שנכתבה על ידי גראנט מוריסון, צפויה לסיים פרק ארוך מאוד בהיסטוריה של הקומיקס האמריקאי. טרם ידוע אם הכוונה בשמה היא למותו של ברוס ויין - מי שהיה האלטר-אגו של באטמן מאז שהדמות הוצגה לראשונה במאי 1939 - או לנטישתו את הדמות והעברת שרביט למישהו אחר (או אולי הכל היה חלום?), אבל ב-DC Comics מבטיחים שהקוראים יהיו מאוד מופתעים.

באטמן הוא אחת משתי הדמויות המוכרות ביותר של DC Comics, כשהשנייה היא סופרמן. בקריירה הארוכה שלו, נלחם האביר האפל בשלל נבלי על, אך מי שהפך לאויבו האלמותי הוא הג'וקר. הליצן הפסיכוטי עומד גם במרכזה של Batman R.I.P, כשגם (זהירות, ספוילר!) חברתו הנוכחית של ברוס ויין התגלתה כמרושעת בחוברת הקודמת (נגמר הספוילר).

בפברואר 2009 יחל באופן רשמי הפרק החדש בעלילותיו של האביר האפל, שנכתב על ידי סופר הפנטזיה המצליח ניל גיימן. שמו של הגיליון יהיה "מה קרה לאביר האפל?" - קריצה לחובבי קומיקס, שמבוססת על שמה של חוברת מפורסמת מ-1986 בשם "מה קרה לאיש המחר?" שתיארה את העולם אחרי היעלמותו של סופרמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully