וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבום חדש ליואב יצחק

עינב שיף

25.11.2008 / 10:55

הזמר הים תיכוני חוגג את אלבום הבר-מצווה שלו ויוצא במבצע כפול עבור קוראי וואלה! תרבות: גם שיר להשמעה וגם ראיון

מערכת וואלה!

יואב יצחק מבסוט מהחיים: הזמר בן ה-50 משחרר את אלבום הבר מצווה שלו, "כמה טוב שבאת", מתכנן כבר את אלבום הדואטים הבא ובכלל – הכל דבש אצל אחד מעמודי התווך של הז'אנר הים תיכוני. "אני מרגיש נפלא בתוך העשייה" ,הוא אומר. "אפילו שאנחנו כבר לא צעירים, אני עדיין מתרגש בכל פעם מהעבודה על אלבום חדש ונהנה לרגש כמה שיותר אנשים".

גם הטענות ששבות ועולות בזמן האחרון בנוגע לקיפוח המוזיקה הים-תיכונית לא מפריעים לו ליהנות. לדברי יצחק, "יש אמת בטענות של האנשים, במיוחד כשאתה מסתכל על מכלול הנתונים שמוצגים בפניך, אנשים לא ממציאים את זה. אני עדיין מקבל פרגונים מכל הציבור והתקשורת, אבל תמיד יהיו את אלו שיכתבו נגד, אבל הם לא קובעים שום דבר: המוטו שלי הוא שכל אחד יהיה טוב בעצמו, כי אחרי 25 שנים של עבודה אני יכול לומר שמי שטוב – מצליח".

באלבומו החדש של יצחק, בולטת העובדה שאין בו כמעט דואטים, בוודאי לא מהסוג שהביא אותו ללב הקונצנזוס כמו "עד סוף העולם" שלו ושל חיים משה וכמובן אוסף הדואטים שלו "שר בשניים". "זה לא שהפסקתי לאהוב את הקול השני", אומר יצחק. "העדפתי להוציא עוד אלבום שלי לבדי, כדי שאוכל להוציא לאחר מכן את האלבום הבא שיהיה אלבום דואטים. צריך לזכור שהדואטים עצמם הצליחו מאד לא רק בגלל שהיו שם שתי קולות, אלו כי אלו היו שירים נפלאים באמת".

בין אם בזוג או ביחיד, גם "כוכב נולד" לא תסיט את יצחק מהמסלול. לדבריו, הכוחות החדשים שפועלים בעולם המוזיקה הם "מרגשים וטובים, אבל עדיין צריך בסיס וקהל כדי להחזיק מעמד והדברים לא נמדדים לאורך חודש או חודשיים. זה נחמד לחלום על הצלחה ושיש לך מעריצים, אבל צריך לעבוד קשה ולעמוד בציפיות מאד גבוהות, כי התחרות מאד קשה".

אגב תחרויות, יצחק מציין כי עידן היריבויות בזמר הים-תיכוני עבר מן העולם. "אלו תמיד היו קלישאות, ממש שטויות במיץ", אומר יצחק. "אמרו דברים עליי ועל חיים משה, אבל זה באמת קשקוש וגם התחרותיות היא דבר דבילי. הרי אם הייתה תחרותיות קשה באמת, רק זמר או שניים היו שורדים ובינתיים כולם מופיעים כל ערב, כבר 25 שנים ברציפות. העיקר זה לרגש, לשמח ולהיות בריאים ודווקא בקטע הזה אנחנו הכי מסודרים. אותנו, התימנים, תמיד לוקחים אחרונים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully