וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר קספר חוזרים להופיע לאחר החלמתו של אורן ברזילי

עינב שיף

25.11.2008 / 19:25

לאחר שנאלצו לקטוע את הסיבוב המצליח עקב מחלתו של אורן ברזילי, חוזרים הקספרים לבמות. האלבום החדש כבר מוכן

אחרי שנאלצו לקטוע את סיבוב ההופעות המצליח שלהם, מופע הארנבות של ד"ר קספר חוזרים לבמות לקראת אלבום החדש. כזכור, להקתם של שי להב ואורן ברזילי הייתה בעיצומו של מסע קאמבק ששיאו היה הסינגל החדש "היא כל הסיפור" שזכה להשמעות רבות. אלא שאז נתגלתה מחלת שרירים נדירה אצל ברזילי, שמנעה ממנו להופיע וכל תוכניותיה של הלהקה נדחו.

לאחר מספר בדיקות התברר, כי ברזילי חלה בסינדרום "גיליאן ברה", המתבטא בחולשות ואיבוד שליטה על השרירים. לאחר תהליך החלמה ושיקום אותה מגדירה הלהקה כ"מתיש", הבריא ברזילי לחלוטין והלהקה צפויה לחזור להופיע כבר ב - 19 בדצמבר, במועדון רדינג 3 בת"א.

ברזילי אמר לוואלה! תרבות כי הוא מרגיש הרבה יותר טוב, אך החלמתו, שבמקרים דומים לוקחת כשנה, טרם הושלמה באופן מוחלט. "האנרגיה של מופע הארנבות של ד"ר קספר תהיה שם", הוא אומר. "לא ניתן לאנשים לשלם כסף בשביל שיראו אותנו מנסים להופיע. אני בן אדם שדוגל בתורה של הופעות ואין מצב שאופיע מבלי שאתן את כל הנשמה על הבמה".

האלבום החדש מוכן

סיבוב ההופעות המתוכנן ישלב בתוכו גם שירים מהאלבום המתקרב של הקספרים, שהקלטותיו כבר הסתיימו. האלבום, הרביעי במספר של הלהקה, ייצא בחודשים הקרובים וייקרא באופן אירוני "סוף לא טוב". ברזילי טוען כי השם לא נבחר בשל מחלתו, "אבל זה הולך לא רע עם כל הדרמות שהיו מסביב", לדבריו.

באשר לשילוב השירים בסיבוב החדש, אומר ברזילי כי "האלבום נכתב תוך כדי הופעות. היה לנו חשוב מאד שלא לכתוב שירים לבד, כדי שנרגיש כמו להקה. לכן בכל פעם שכתבנו שיר, מיד הכנסנו אותו למופע ולכן השירים החדשים ישתלבו היטב גם במופע החדש".

מופע הארנבות של ד"ר קספר יופיעו ב – 19 בדצמבר במועדון רדינג 3 בת"א. פתיחת דלתות: 20:00. מחיר כרטיס: 80 ¤

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully