וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטני ספירס מרגישה זקנה ומשעממת

עינב שיף

26.11.2008 / 3:40

בכתבת שער לכבוד אלבומה החדש, אמרה הכוכבת ל"רולינג סטון" כי היא לא יוצאת מהבית, הולכת לישון מוקדם ושומרים שאביה שכר מלווים אותה לכל מקום

מסע יחסי הציבור של בריטני ספירס לקראת צאת אלבומה החדש בשבוע הבא הולך ומתגבר. לאחר ידיעות סותרות על כך שהכוכבת התאוששה (או שלא) ושהכל בסדר עם הילדים (עד שאחד התאשפז), אמרה הכוכבת לעיתון ה"רולינג סטון" כי היא חשה "זקנה ומשעממת". בראיון שיתפרסם במלואו ביום שישי הקרוב, אמרה ספירס כי היא "הולכת לישון כל בערב ב – 21:30 בערך, אני לא יוצאת או עושה משהו. אני מרגישה כמו נאד זקן".

בראיון עצמו נאסר על המראיין לשאול את ספירס שאלות באשר לחודשים הקשים בחייה. במקום, התרכזה ספירס בלכלוכים על גבר שיצאה איתו ("גרסה מבוגרת של הארי פוטר, רק רזה יותר") ובתיאור שומרי הראש שאביה שכר בכדי לשמור עליה. על תפקודה כאמא אמרה ספירס כי "בכדי להיות אמא ממש טובה, אני מרגישה שהילדים צריכים להיות עבודה במשרה מלאה. אני רוצה לגדל את ילדיי ולחלוק את כל הרגעים היקרים האלו איתם", אמרה ספירס שכזכור איבדה את המשמורת על שני בניה לקווין פדרליין.

אלבומה החדש של ספירס, "Circus", עתיד לצאת בשבוע הבא בשני בדצמבר, הוא יום הולדתה של ספירס. "קרקס" יכיל בתוכו את הסינגל המוביל מהאלבום, "Womanizer", שהוביל את טבלת הבילבורד של חודש אוקטובר.

  • עוד באותו נושא:
  • בריטני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully