וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגש ורוץ לרשת

26.11.2008 / 14:47

מאתר לוויני שימושי, דרך משחק חיות אכזרי ועד לתוכי חובב מלחמת הכוכבים. דניס ויטצ'בסקי צער בעלי חיים

אחד הדברים המגניבים ביותר באינטרנט – פופולרי לא פחות מפורנו ומרשים לא פחות מגירית שיודעת לספור עד עשר – הוא היכולת לגלות מקומות חדשים. הכוונה היא לא רק לאתרי אינטרנט, אלא גם למקומות פיזיים. האתר Wikimapia משתמש במערך צילומי הלווין הכלל-עולמי של גוגל ומוסיף לו שכבה שמטרתה היא "לתאר את כל העולם". כל מה שצריך לעשות זה להגיע לצילום של העיר בה אתם גרים ולהתחיל לתאר את המקומות הבולטים ביותר. התמורה שלכם היא שאנשים רבים עשו את אותו הדבר, אז תוכלו לגלות מקומות חדשים אפילו בשכונה שלכם.

אמא בישלה דייסה מבעל חיים

אני לא חסיד גדול של ארגונים "מוסריים" לוחמניים. מעבר לכך שנציגים נוטים לחפור בשכל, הם גם מאוד אוהבים להשתמש בתמונות מזעזעות כדי להגעיל אנשים. אחד הארגונים העולמיים הבולטים ביותר בתחום הזה הוא PETA – אנשים למען טיפול אתי בבעלי חיים, ולפעמים אנשי הארגון מספקים חומרים מקוונים ביזאריים.

כך, למשל, יוצא הארגון נגד המנהג של אכילת הודו בחג המולד באמצעות משחק פלאש. מדובר בפרודיה על המשחק Cooking Mama, ששמו Cooking Mama: Mama Kills Animals. רק עצה קטנה: תכבו את המשחק ברגע שהוא נגמר, אלא אם בא לכם לראות סרטון וידאו של PETA. וכבר סיכמנו שזה לא נעים.

תוכי, אני אבא שלך!

אם כבר בבעלי חיים עסקינן, אחד הדברים שמפריד בינם לבינינו הוא היכולת שלנו ליהנות מסרטי מלחמת הכוכבים. כך, לפחות, זה היה – אבל לא עוד! סוף סוף נמצא בעל חיים חובב ג'דיי. מדובר בתוכי שמגיע, כמובן, מיפן, ומסוגל לא רק לזמזם את ה-Imperial March אלא גם לעשות קולות של דארת' ויידר. קצת מטריד, האמת, אבל מאוד משעשע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully