וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

עינב שיף

26.11.2008 / 22:29

הידידים שעושים פורנו פוגשים את הצרפתי שחושב שהוא נביא, המשפחה הברזילאית נגד סאגה צרפתית - כולם היום על המסך הגדול

זאק ומירי עושים פורנו

מה עושים כשהמצב הכלכלי לא טוב ואתם שקועים בחובות? זאק ומירי מציעים פיתרון שבוודאי יהפוך ללהיט. מסימני המיתון: הפקת סרט פורנו. השניים, חברים טובים מילדות, מגייסים לצורך המשימה את כל חבריהם. בנוסף, הם מאמינים שאם ישכבו זה עם זו החברות לא תיהרס, אך האם אפשר לשלב ביזנס, פלז'ר וידידות אמת? ביים: קווין סמית'. מככבים: סת' רוגן, אליזבת בנקס, טרייסי לורד, ג'רי בדנוב, ג'ייסון מיוז. (101 דקות)

חומר למחשבה

קומדיה צרפתית/ישראלית העוסקת במקס לייבוביץ', בכיר בממשל הצרפתי המגיע לישראל לרגל חתימת הסכם כלכלי בין צרפת לארץ הקודש. בזמן ביקור בירושלים, לוקה לייבוביץ' בסינדרום ירושלים ומאמין כי הוא יונה הנביא. כמו יונה, לייבוביץ' מנסה לברוח מגורלו וממפקח משטרה שדולק אחריו. בדרך, פוגש לייבוביץ' בתלמיד הישיבה אילן, שבעצמו מנסה להעביר שטריימל יקר-ערך לרב חשוב בהוראת רבו. במאים: סטפן בלאיש, עמנואל נקש. שחקנים: ליונל אבלנסקי, דן הרצברג, לירון לבו, לוסי דובינצ'יק, אלברט אילוז, חיים זנאתי, רוני הדר, עמנואל הלפרין. (90 דקות)

עיר רפאים

ברטרם פינקוס, רופא שיניים מיזנתרופ ובודד (ריקי ג'רוויס בתפקיד מצוין) מת וחוזר לחיים אחרי 7 דקות, רק כדי לגלות שהוא רואה רוחות. אם זה לא מספיק, מסתבר שכולן רוצות ממנו משהו, כולל פרנק שמנסה לשכנע אותו להתערב בחייה של אלמנתו. במאי: דיוויד קויפ. שחקנים: ריקי ג'רוויס, טיאה ליאוני, גרג קיניר. (102 דקות)

בעיטה לחיים

הבמאי הברזילאי הנפלא וולטר סאלס ("תחנה מרכזית ברזיל") חוזר עם סרט חדש, ושוב עוסק בחייו של המעמד הפשוט בברזיל. הפעם העלילה מתקיימת בעיר קשת היום סאן פאולו, כשהסיפור מתמקד בעלילותיהם של ארבעה אחים הגדלים ללא אב. דמויותיהם השונות, מהכדורגלן המוכשר ועד הבן הקטן המנסה לגלות את זהות אביו, מספרות למעשה את עלילתו של דור שלם ועגום בברזיל. במאי: וולטר סאלס, דניאלה תומאס. שחקנים: סנדרה קורבלוני, ויניסיוס דה אוליברה, ז'ואאו בלדאסריני. (108 דקות).

סיפורי חג

דרמה צרפתית המשתרעת על מספר דורות ומספרת את קורותיה של משפחה אחת סוערת. ג'ונון ואייבל מנסים להציל את בנם ג'וזף ע"י הולדת בן נוסף, הנרי, כדי שזה יתרום לו מח עצם. ג'וזף נפטר ונטל האשמה נופל על כתפיו של הנרי. בשלב מסוים, גם אחותו של הנרי, איזבל, מסרבת לדבר איתו וגם אייוון, הילד שהביאו ג'ונון ואייבל לעולם בכדי להקל על האבל, לא מצליח לשפר את האווירה במשפחה. כשנדמה כשכל הקשרים יתנתקו והמשפחה תתפרק, מפגש משפחתי נדיר מצית אור חדש באחים ובהוריהם. במאי: ארנו דפלשן. שחקנים: קתרין דנב, ז'אן פול רוסיון, קירה מסטרויאני, עמנואל דבו. (150 דקות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully