וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נא להתנהג בהתאם

הילית וולברג

27.11.2008 / 11:55

פליטי הראיליטי חייבים להפסיק לצנזר ולהתחסד ולהתחיל להתנהג כמו דנה מזרחי. הילית וולברג מרימה את האווירה

איך התדרדרנו לרמה הזאת? איך הגענו עד הלום? מה יהיה עם הריאליטי? ואני ממש לא מדברת על נחיתות הז'אנר, או המצב הקשה של הפקות הטלוויזיה בישראל. אני מדברת על מתמודדי הריאליטי שפשוט הפסיקו להתנהג בהתאם. ואני גם לא מדברת על עלילות בובליל והנערה, או על רגעי הטירוף הנוירוטים שפוקדים את שפרה. כי אם כבר ריאליטי, אז למה לא כמו שצריך?

איפה האינטריגות, הלכלוכים, פליטות הפה של ונסה שהיו הדבר היחיד שהציל את השידור האחרון מבית ה"אח הגדול" משממת-על? מתמודדי תכניות ריאליטי, זוהי קריאה נרגשת אליכם, לעשות את שנבחרתם לעשות ולא – בשום פנים ואופן לא – להתנהג בהתאם. במקום "אין תגובה", למה שלא תפלטו בחוסר אחריות איזה משפט שיצית כאן אש? במקום "אני חושש מחשיפת יתר", למה שלא תפציצו לנו את המסך עד שלא נוכל לסבול את מראה פניכם עוד? שנוכל לכתוב בעיתונים ביטויים כמו "לאן הגענו" או "פניה של החברה".

נעמה מ"סוף הדרך" לקחה אותנו צמוד צמוד אל תעלות הסיליקון שהשתילה בחזה, ויקטוריה מהדוגמניות לא עשתה צבא והכריזה על כך בגאון ובפרויקט Y הרחיקו עד כדי קיום יחסי מין אל מול המצלמות. הריאליטי היה מוצאם האחרון של אלו שנואשו מאודישנים וחלומות מנופצים והחליטו להיות כוכבים בכל מחיר. אפילו אם הם יצטרכו לשתף אותנו בתוצאות הבדיקות הרקטליות שלהם. היי, אם היה לזה קהל, הם גם היו שרים על זה בדיסק חדש.

ראוי? מוסרי? תתפשטו!

אבל היום, כשהריאליטי כבר גדול יותר מאלו שיצרו אותו, פליטיו מתנהלים כמו בני מלוכה. שי שטרית חדל מלשתף פעולה עם ארז ואסי וכל שאלה שלהם נתקלת בחומת פוליטיקלי קורקט. צבר צנזר בתוך הבית וממשיך לצנזר גם בחוץ. את חגית בכלל לא עניין (טוב, גם היא לא ממש עניינה אותנו) מה יש לאסי להגיד לה על עדכוני החדשות בארץ (תכלס זה באמת לא מעניין) ובריאליטי אחר, "הישרדות" קראו לו, כולם דיברו על "ראוי" ו"מוסרי".

אי אפשר לאכול את הדג לשבת של עינב וגם להשאיר אותו שלם. ריאליטי לא יכול להנות ממעמד מכובד של דרמה ישראלית ודין כוכביו הוא לא כדין מנשה נוי. נוי הרוויח את זכותו להגיד "אני לא מתעסק בשטויות האלו". שי שטרית לא. אולי די עם ההתחסדות המבאסת הזאת? הרי גם לכם וגם לנו ברור שלא תישארו יותר מדי זמן באור הזרקורים, אז למה לא לנצל את הדקות המעטות הללו לעשות קצת בלאגן? לטנף, לסכסך, להתפשט. למען השם, בשביל מה אתם כאן אם לא בשביל להוריד את הרמה ולהרים את האווירה? כדאי מאוד שמישהו מפליטי האח ייקח דוגמה מהשכנה במפרץ, ירים את הכפפה ויאמץ לעצמו אישיות פסיכוטית מגלומנית ונטייה לעודף אינפורמציה.

אבל לא בוכים על פליטים שהודחו. גם לדיירי הבית לא תזיק איזו זריקת טראש הכרחית. מה כבר יקרה אם בפעם הבאה שמועמד יתחנן בפניכם להשאירו בבית, במקום להגיד שהוא תורם, מנקה סירים ומשמש כאוזן קשבת, הוא יבטיח לכם, שאם תשאירו אותו בבית, הוא יסתובב שבוע רק עם תחתונים? מה, לא תסמסו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully