וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצה בפייסבוק: ערוץ 2 צריך לקנות בית למירי אלוני

עינב שיף

28.11.2008 / 6:05

קבוצה חדשה בפייסבוק דורשת מערוץ 2 לקנות בית למירי אלוני. "בכך יעשה צדק עם הזמרת לאחר שחשף את חייה לפרטים חושפניים"

על אף שנדמה כי החברה הישראלית איבדה כל בדל של סולידריות חברתית, הנשמות הטובות עדיין מסתובבות בינינו. קבוצת פייסבוק חדשה שנפתחה בימים האחרונים, דורשת מהרשות השנייה לקנות בית לזמרת מירי אלוני, כפיצוי על השימוש בסיפורה הכואב למען מכירת פרסומות. בתיאור הקבוצה נכתב כי" "אנו דרושים כי ערוץ 2 יתקן את העוול בכך שיקנה לאלוני דירה בגבעתיים בגבעת קוזלובסקי (הנקראת על שם הוריה של מירי (ובכך יעשה צדק עם הזמרת לאחר שחשף את חייה לפרטים חושפניים, משפילים, מרתקים, רכילותים, ובעיקר רווחיים ועתירי רייטינג". כרגע בקבוצה זו נמנים כ – 15 חברים, אך דרישתם היא לא פחות מכך שהדירה תירשם על שמה של אלוני בטאבו בלבד, "ויהיה לה נכס משלה שלא שייך לאחיותיה, משפחתה וכו'".

אלוני, בוגרת להקת הנח"ל, חברה ב"אחרית הימים" ובעלת רזומה מרשים בתולדות המוזיקה הישראלית, מופיעה לעתים קרובות בתקשורת על רקע מאבקה לפרנסה בתחום המוזיקה, מאבק שקיבל הד נרחב בתקשורת הישראלית, כולל תיעוד הופעותיה המפורסמות בנחלת בנימין שבתל אביב. בשנת 2006 צילמה חברת ההפקות "שמיים" בבעלותו של גיא מרוז סרט תיעודי על אלוני. הסרט שודר בערוץ 2, ופרק מרכזי ממנו עסק במחאה סביב ניצול מצבה של אלוני.

בשיחה עם וואלה! תרבות, הגיעה אלוני בתערובת של צחוק והתרגשות למשמע הבשורה. "זה מרגש אותי מאד, ממש מחמם לי את הלב", היא אמרה. "אני אמנית ולכן ניזונה מקהל, מאד חשוב לי לראות שבאמת יש אנשים שזה אכפת להם. חשוב לציין כי אפשרתי את צילומי הסרט בתנאים שלי, והעבודה שנעשתה בחברת "שמיים" הייתה מקצועית לחלוטין. הסרט אמנם לא היה קל, אך הוא קיבל תגובות נלהבות שנמשכות עד היום". באשר לדרישה עצמה אמרה אלוני כי "זה קצת מוקדם לבקש שערוץ 2 יקנו לי בית, זו בקשה נורא כללית. אם הם יהיו בית לאמנות שלי, דייני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully