וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה זהותה של אלינור ריגבי?

עינב שיף

28.11.2008 / 6:42

מעריצי הביטלס בכוננות: תלוש משכורת בחתימת "א. ריגבי" נמכר אמש בסכום של 115,000 פאונד, אך האם זו אלינור ריגבי האמיתית?

115,000 לירות שטרלינג, זה הסכום שנדרש עבור מסמך שמבהיר את זהותה של "אלינור ריגבי", מהדמויות המפורסמות בהיסטוריה של הפופ. סוכנות רויטרס מדווחת כי המסמך הנו "הרמז הבהיר ביותר" לזהותה המסתורית של אלינור ריגבי מהשיר, שבמציאות הייתה ככל הנראה שוטפת כלים בבית החולים העירוני של ליברפול. במסמך, שהוא למעשה תלוש משכורת משנת 1911, נמצאה חתימה בשם "אי. ריגבי", המשוייכת ככל הנראה לאותה אלינור.

אנני מואסון, שמכרה את הנייר כחלק מקרן הצדקה שלה, מספרת כי המסמך נשלח אליה בשנת 1990 על ידי פול מקרטני בעצמו. מואסון פנתה למקרטני בכדי שיתרום לקרן הצדקה שלה חצי מיליון פאונד, כשלאחר תשעה חודשים הגיעה אליה חבילה המכילה את המסמך. באופן תמוה, עד שלא נתקלה בשם "אי. ריגבי", מואוסון לא ייחסה למסמך משמעות כלשהי. כעת מסתבר, הוא שווה כמה מאות אלפי לירות שטרלינג.

השיר "אלינור ריגבי" שוחרר על ידי הביטלס בשנת 1966, ונכלל באלבום המהפכני "ריבולבר". השיר, המגולל את עלילותיה של אותה א.ריגבי, נחשב לאחד משירי הביטלס האהובים ביותר אי פעם. קבר על שם ריגבי נתגלה בחצר הכנסייה של פטר בליברפול, והפך גם הוא במרוצת השנים לאתר עליה לרגל בקרב מעריצי הביטלס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully