וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סרט הפורנו" של קווין סמית חביב אבל מפוספס

ישי קיצ'לס

1.12.2008 / 9:44

קווין סמית היה יכול להוציא הרבה יותר מ"זאק ומירי עושים פורנו", אבל ניכר שלא היה לו כח להשקיע. ישי קיצ'לס דילדו

מאז ש"ג'רזי גירל" כמעט וחיסל לו ולבן אפלק את הקריירה, קווין סמית הולך על בטוח. קצת קשה להאשים אותו. האיש שהתחיל את דרכו עם טרילוגיה נערצת של קומדיות שנונות וגסות ששאבו את השראתן מ"Slacker" (סרטו הראשון של ריצ'רד לינקלייטר), ושעסקו בדברים לא חשובים כמו "מלחמת הכוכבים" ומציצות, הפך בשנים האחרונות ליוצר מוגבל ותקוע ששיאו מאחוריו, ושגיל העמידה לפניו. לסטנדאפיסט שמן שעושה בוחטות באמצעות סיבובי הופעות בקולג'ים. לאיש עסקים שמנהל אימפריה קטנה של מוצרים נלווים (ספרים, חולצות, קומיקס, בובות) דרך אתר האינטרנט שלו. מעמדו הידרדר עד כדי כך שלפני שבועיים היה לו תפקיד אורח ב"הפמליה". בתור פאנץ' ליין. אבל מה רע לו? עושה רושם שהוא די הגשים את החלומות הצנועים שהיו לו. ונראה שבשנים האחרונות הוא קיבל החלטה מודעת להשקיע את מיטב מרצו בלהמשיך ולשרוד.

לראיה, לפני שנתיים הוא עשה את "מוכרים בלבד 2", המשך מיותר אך משעשע לפרקים לסרטו הראשון והמצוין, והנה, כעת, הוא מגיש את "זאק ומירי עושים פורנו" – מהתלה קומית-רומנטית גסה וחסרת משקל שעושה שימוש נבון בשני דברים שהולכים בימינו חזק מאוד אצל הצעירים: סת רוגן ("Knocked Up", "בתול בן 40", "סופרבאד" ו-"Pineapple Express", בין השאר), ופורנוגרפיה.

מי רוצה לראות את סת' רוגן בעירום

הסיפור פשוט מאוד: זאק (רוגן) ומירי (אליזבת בנקס) הם שני לוזרים חביבים ותפרנים שחולקים דירה ומנהלים מערכת יחסים אינטימית אך אפלטונית. ערימה של חשבונות לא משולמים מובילה לכך שהחשמל והמים בדירתם פוסקים מלזרום, ומה אתם יודעים, אין להם את האמצעים לשלם את החובות. על מנת לגייס את המרשרשים הדרושים, השניים מחליטים להפיק סרט כחול ולככב בו בעצמם. למה בעצם? שאלה טובה, ואני לא בטוח שיש לי תשובה משכנעת בשבילכם (כי למה שמישהו ירצה לשלם כדי לראות את סת רוגן בעירום? ומי בכלל משלם בימינו עבור הפורנו שלו?). אבל תעשו לעצמכם טובה, ואל תיתנו לזה להרוס לכם את חווית הצפייה.

כיוון שפורנוגרפיה היא עסק קבוצתי, זאק ומירי אוספים סביבם כמה טיפוסים צבעוניים שמסייעים להם בהגשמת החזון האמנותי. ביניהם תוכלו למצוא את קרייג רובינסון המבדר (דאריל מ"המשרד", ההיט-מן ההומו מ"Pineapple Express") בתור המפיק, את ג'ף אנדרסון (רנדל מ"מוכרים בלבד") בתור הצלם, את ג'ייסון מיוז (שמוכר למעריצים של סמית כג'יי מ"ג'יי וסיילנט בוב") בתור אחד מכוכבי הסרט, ואת כוכבות הפורנו האמיתיות טרייסי לורדס (שמגלמת מישהי שיודעת להפריח בלונים מהפות) וקייטי מורגן (שמגלמת חובבת מין אנאלי שסובלת מעצירות. לא תתקשו לנחש איך זה נגמר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully