וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריס וית'רספון מנצחת את הערפדים

עינב שיף

1.12.2008 / 12:34

"Four christmases" נכנס היישר למקום הראשון ברשימת שוברי הקופות, כשהוא עוקף באלגנטיות את "בולט" ואת נפילת השבוע - "דמדומים". אווירת חג מולד בהוליווד.

סוף השבוע הארוך בארצות הברית (חג ההודיה שנחגג בצמוד לסוף השבוע) לא נשא עמו בשורה כלכלית מרעישה, אך כן הביא אתו מקום ראשון חדש: " Four Christmases ", הקומדיה הרומנטית בכיכובם של ריס וית'רספון ווינס ווהן, נכנסה היישר למקום הראשון, אך הכניסה 31.6 מיליון דולר בלבד.

דווקא "בולט", שזהו השבוע השני להקרנתו, שמר על יציבות ואף טיפס מעט עם 26.5 מיליון דולר בסוף השבוע הזה. את התרסקות השבוע רושם “דמדומים", עם נפילה של למעלה משישים אחוזים וירידה מהמקום הראשון לשלישי. עם סיום העונה של “True Blood", האם טרנד הערפדים בדרך לדעוך בשנית?

בונד נופל, אוסטרליה מאכזבת

לעומת הערפדים שבסימן שאלה, "קוואנטום של נחמה" ממשיך לאכזב עם נפילה נוספת ברווחים והידרדרות למקום הרביעי בדירוג ההכנסות. בונד הכניס בסוף השבוע רק 19.5 מיליון דולר, לעומת 26.7 בשבוע שעבר ונראה שנפילתו אל מחוץ לעשירייה היא עניין של זמן קצר מההערכות המוקדמות. גם "אוסטרליה", בעל באזז האוסקר והביקורות הרעות רושם כניסה מאכזבת במיוחד: בסוף השבוע הראשון להקרנתו הכניס הסרט, בבימויו של באז לורמן ובכיכובם של ניקול קידמן ויו ג'קמן סכום 14.8 מיליון דולר, סכום מזערי לעומת תקציב ה – 130 מיליון דולר שלו, כולל הוצאות ניכרות על קמפיין הקידום של הסרט. אולי האוסקר יביא לאולפני פוקס, קוואנטום של נחמה.

מי ישלח את המשלח?

מה עוד בהמשך הטבלה? "מדגסקר 2" ממשיך לרדת בדירוג, "המשלח 3" רושם כניסה בינונית עם הכנסות של 12.3 מיליון דולר, בדומה לכניסה של "המשלח 2", שהכניס בסוף השבוע הראשון לעלייתו ב- 2005 16 מיליון דולר בלבד. בנוסף, "Role Models" חתך כ- 27 אחוזים מהכנסתו בשבוע שעבר, כשהכניס 5.2 מיליון דולר לעומת 7.3 מיליון בשבוע שעבר. לעומתו, "הילד בפיג'מת הפסים" ממשיך להפתיע על תקן סרט האיכות ברשימה, עם עלייה של 2.6 אחוזים בהכנסות וסכום כולל של 5.6 מיליון דולר עד כה.

שון פן יכול יותר?

את טבלת העשירייה סוגר "Milk" של שון פן. יש אומרים כי כסרט בבימויו של גאס ואן סנט, מדובר בהישג ויש הטוענים כי באזז האוסקר סביבו אמור היה להניב לו סכום נאה יותר מ 1.3 מיליון הדולר שהכניס הסרט בסוף השבוע הראשון להקרנתו. מי שכבר לא עמנו הם ילדי תיכון "היי סקול מיוזיקל 3", שאמרו שלום לרשימת שוברי הקופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully