וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגש ורוץ לרשת

אם היטלר היה נאכל על ידי תנין, איך זה היה נשמע? והאם היו יוצרים עכבר למחשב בדמותו? דניס ויטצ'בסקי לא קשור

חוק גודווין, אשר נוסח ב-1990 על ידי עורך הדין והסופר מייק גודווין, אומר שככל שדיון המתקיים ב- Usenet (מערכת קבוצות דיון), מתקדם, הסבירות להשוואה לנאצים או היטלר מתקרבת ל-1. באמת, אם תשימו לב, רבים משתמשים בהשוואה הזו באופן סתמי, תוך הפיכתה למוקצית מחמת מיאוס.

ז'אנר סרטוני רשת שהתפתח בשנה-שנתיים האחרונות עושה את הדבר ההפוך. לוקחים חלק מסרט גרמני "הנפילה" שעוסק בימיו האחרונים של היטלר, ומלבישים עליו כתוביות לא קשורות. מתוך עשרות סרטונים, לוקטו שלושה: הראשון הוא של אוהדי הפועל ת"א, השני מדבר על קריסת המערכת הבנקאית והשלישי ידבר ללבבותיהם של חובבי המשחק World of Warcraft

רטטוי

חברת לוג'יטק הודיעה כי היא מציינת היום את ייצור העכבר המיליארד של החברה, מאז שזו החלה לייצר עכברים ב-1985. בשנים האחרונות, אנחנו לא רואים שינויים בולטים בצורתו ותפקודו של עכבר המחשב, אבל בעשור הקודם ובזה שלפניו, השינויים היו מהותיים.

מגזין Wired סקר בשנה שעברה את ההתפתחות של עכבר המחשב. גלריית התמונות שלו ממחישה את דרך ההתפתחות של האביזר הכה-נפוץ הזה, מקופסת עץ ענקית ועד לעכברים הזעירים שיש לנו כיום.

תרבות הצרחה

ב-1951, הקליטו יוצרי הסרט "Distant Drums" צרחה של "אדם הנאכל על ידי תנין". מעצב הסאונד של הסרט הראשון בסדרת "מלחמת הכוכבים" מצא את ההקלטה הזו ושם אותה בסרט המדובר של ג'ורג' לוקאס.

מאז, הופיעה "צרחת וילהלם" בכל סרטי מלחמת הכוכבים ואינדיאנה ג'ונס, והפכה לבדיחה פנימית של אנשי סאונד בהוליווד. יותר מ-140 סרטים השתמשו בה עד עכשיו, ומסתבר שבשנים האחרונות גם מפתחי משחקי מחשב החלו להכניס את הצרחה הפופולרית למוצריהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully