וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

4.12.2008 / 10:19

סרט אקשן, קומדיה רומנטית, סרטי איכות וכלב אחד עם כוחות על. מבחר של סרטים חדשים על המסך הגדול

ההחלפה

השנה היא 1928, המקום הוא לוס אנג'לס ואנג'לינה ג'ולי היא אמה הנאלצת להתמודד עם חטיפת בנה. כשחודשים אחר כך חוזר הבן האבוד, האם מתקשה להאמין שזהו בנה ובו זמנית היא מתמודדת מול הממסד ונוכחת לגלות את יחסו של זה אליה כאשה, בתקופה בה נשים וגברים בארצות הברית, לא היו שווים במעמדם. קלינט איסטווד, שלאחרונה הודיע כי פורש ממשחק, מביים את הסרט. (141 דקות)

הבוגד

סמיר הורן הוא מומחה לחבלה, חייל לשעבר בצבא ארצות הברית. הוא נכלא בתימן לאחר שמכר מטענים לקבוצת טרוריסטים, אבל ביחד עם אסיר נוסף הוא בורח מהכלא וחובר אל ארגון טרור חדש, שמבצע פיגוע בשגרירות ארצות הברית בצרפת. סמיר הנמסיס פוגש את הפרוטגוניסט שלו, רוי קלייטון, סוכן אף. בי איי, שיוצא למרדף אחריו ואחרי הממונים עליו, לפני שיבצעו פיגוע רצחני נוסף בארצות הברית. (114 דקות)

אהוב אותי

פאנצ'ו (דאריו גרנדינטי), הוא שף מוכשר שחי את החיים הטובים בבואנוס איירס. הוא עסוק בפתיחת מסעדה יוקרתית עם ארוסתו הטרייה ריטה (אגוסטינה לקונה). בבוקר לאחר הפתיחה הרשמית של המסעדה, אמפרו (כריסטינה ואלדיויאסו), ילדה ספרדיה מקסימה בת 7, מופיעה בפתח דלתו של פאנצ'ו וטוענת שהוא סבא שלה. המום מן הבשורה, פאנצ'ו נאלץ לראשונה בחייו להודות בעבר מודחק שהסתיר במשך שנים ולפצות על אובדן של שנים. (95 דקות)

סינקדוכה, ניו יורק

את הסרט הבא לא תוכלו לראות בבתי הקולנוע המסחריים, רק בסינמטקים. מדובר בסרטו הראשון של התסריטאי צ'רלי קאופמן ("להיות ג'ון מלקוביץ', "שמש נצחית בראש צלול"), הפעם בתור במאי. פיליפ סימור הופמן, סמנתה מורטון, מישל ויליאמס וקתרין קינר מככבים בסרט, המספר את סיפורו של במאי תיאטרון שאשתו עוזבת אותו ובעקבות כך הוא שוקע בעבודה על מחזה חדש תוך תהליך גילוי עצמי ומשמעות קיומית. (124 דקות)

בלונדינית בעיר הגדולה

קייטי, פצצה בלונדינית תמימה, נוחתת בעיר החלומות ועד מהרה מוצאת את עצמה במאבק עיקש מול מנהלים ואנשי מפתח בתעשיית הבידור האמריקאית. מדובר בלא אחרת מקומדיה רומנטית (הנוכחות המעורבת של ג'סיקה סימפסון ולוק ווילסון מעידה על כך מראש). (93 דקות)

בולט

עבור בולט, כלב סופר-על (ג'ון טרבולטה), כל יום הוא הרפתקה, מלאה בסכנות מסקרנות כי בולט הוא כוכב טלוויזיה. כשהוא נשלח בטעות מהאולפנים בהוליווד לניו-יורק, הוא מתחיל את ההרפתקה הגדולה ביותר שלו – מסע מחוף לחוף דרך העולם האמיתי, על מנת לחזור לבעליו ושותפתו לתוכנית, פני (מיילי סיירוס). ביחד עם חברים - חתולת בית תשושה ונטושה בשם מיטנס, ואוגר חולה טלוויזיה בשם קרנף (ריינו) - בולט מגלה שהוא לא זקוק לכוחות העל המדומים שלו, מסדרת הטלוויזיה, כדי להיות גיבור. (90 דקות)

  • עוד באותו נושא:
  • סרטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully