וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליל ווין עם 8 מועמדויות בגראמי

4.12.2008 / 12:26

הראפר המצליח, ליל ווין, מועמד במספר הקטגוריות הרב ביותר לפרס הגרמי. קולדפליי, קנייה ווסט וג'יי זי מיד אחריו

הוכרזו המועמדים לפרס הגראמי, הפרס הנחשק של עולם המוזיקה. ליל ווין, הראפר שכבש את המצעדים עם להיטים מאלבומו "Tha Carter III" קיבל את מספר המועמדויות הרב ביותר, שמונה במספר, ביניהן מועמדות על פרס אלבום השנה.

מאחורי ווין, נמצאת להקת קולדפליי עם 7 מועמדויות. הראפרים העמיתים, ג'יי זי וקנייה ווסט, ביחד עם סנסציית האר אנ' בי, ני-יו, זכו ל-6 מועמדויות כל אחד.

ליל וויין, קולדפליי (Viva La Vida) וני-יו (Year of the Gentleman) יתחרו זה מול זה בקטגורית אלבום השנה, ביחד עם רדיוהד (In Rainbows) ורוברט פלאנט על האלבום המשותף עם הכנרת והזמרת אליסון קראוס (Raising Sand). הזוכים בכל הקטגוריות יוכרזו בטקס שיתקיים ב-8 בפברואר.

בפעם הראשונה בתולדות הטקס הוכרזו המועמדים בעיצומה של הופעה ששודרה בטלוויזיה האמריקאית. בין המופיעים היו סלין דיון, כריסטינה אגילרה וג'ון מאייר שהופיע ביחד עם בי. בי. קינג האגדי.

מועמדים נוספים

בקטגורית סינגל השנה מועמדים: אדל עם הלהיט "Chasing Pavements", קולדפליי עם "Viva La Vida", ליאונה לואיס עם "Bleeding Love", רוברט פלאנט ואליסון קראוס עם "Please Read The Letter" ו- M.I.A עם "Paper Planes".

בקטגורית שיר השנה המתייחסת לכותב השיר (בניגוד לסינגל שמתייחס לאמן ולמפיק), מועמדת אסטל על "אמריקן בוי", ג'ייסון מארז, קולדפליי, שרה ברליס ואדל שמועמדת גם בקטגורית האמן החדש עם דאפי, ג'ונאז בראדרס, ליידי אנטבלום וג'סמין סליבן.

קייטי פרי זכתה למועמדות בקטגורית הפופ הנשי, בין היתר לצד פינק ואדל ופול מקרטני בפופ הגברי לצד אמנים כמו ג'ון מאייר וני-יו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully