וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטלוויזיה האמריקאית מציגה: עונת החורף

4.12.2008 / 13:18

"אבודים", "24", אמריקן איידול שבות אל המסך באמריקה לצד הפקות חדשות בעונת חורף שלא נראתה כמוה

רשתות הטלוויזיה האמריקאיות נערכות להשקת סדרות החורף שלהן ומפרסמות תאריכי עלייה וחזרה של סדרות למסך. עד לאמצע העשור הנוכחי, הייתה נהוגה ברשתות מדיניות של השקת הסדרות החשובות בתחילת סתיו, ושימוש בעונת החורף כדי להחליף את אלה שלא הצליחו להגיע לרייטינג גבוה (עונת הקיץ כללה, בדרך כלל, היצע דל של סדרות). עם זאת, בשנים האחרונות המצב השתנה, ובין הסדרות שתחזורנה בינואר, ניתן למצוא גם את הענקיות "אבודים" ו-"24".

השעשועון החדש של אשטון

בנוסף לעונות חדשות של "הישרדות", "המרוץ למיליון", ו-"Flashpoint" הקנדית, תשיק רשת CBS תוכנית מתיחות חדשה של אשטון קוצ'ר בשם "Game Show in My Head" בה אנשים יעבדו על העוברים ושבים במטרה לזכות בפרסים. כמו כן, משיקה CBS מיני-סדרה בת 13 פרקים, מבית היוצר של "יריחו", בשם "Harper’s Island", העוסקת בסדרה של רציחות בקרב קבוצת אנשים שמגיעה לאי מבודד כדי לחגוג חתונה של חבריהם.

רשת CW מעלה רק סדרה חדשה אחת באמצע העונה, ושמה דגש על פרקים חדשים של סדרות קיימות – "סמולוויל", "אחת שיודעת", "מגרש ביתי", ""Supernatural, "90210" ו"כולם שונאים את כריס". הסדרה החדשה היחידה היא תוכנית ריאליטי בה אנשים מתעמתים עם הפחדים שלהם.

אבודים חוזרת

רשת ABC תחזיר בינואר את "אבודים" ותוסיף ללוח השידורים שלה שלוש דרמות חדשות. הראשונה היא “Castle", שגיבורה ריצ'רד קאסל (נייתן פיליון, "פיירפליי") הוא סופר מתח שמגלה כי רוצח סדרתי מביים רציחות על פי ספריו, ומתחיל ליישם את הידע שלו כדי לעזור למשטרה.

הדרמה השניה היא Cupid, רימייק של רוב תומס ("ורוניקה מארס") לסדרה שהוא עצמו יצר ב-1998, אשר ירדה לאחר 15 פרקים בלבד. מעשה בטרוור פירס (בובי קרנבל, "וויל וגרייס"), אדם שטוען כי הוא קופידון, ומטרתו היא לחבר בין מאה זוגות של אנשים בודדים לפני שיוכל לחזור לאולימפוס. עם תווית של משוגע ופסיכיאטרית צמודה (שרה פולסון, "סטודיו 60") הוא מנסה לבצע את משימתו.

הדרמה השלישית היא סדרת משטרה בשם "The Unusuals" על שוטרים העובדים במחלק רצח ועל חוש ההומור המעוות שלהם. כוכבת הסדרה היא קייסי שרגר (אמבר טמבלין), שמועברת למחלקה ונאלצת להתמודד עם האנשים המאכלסים אותה.

כש"המשרד" פוגשת את הסופרבול

NBC, שמשדרת השנה את הסופרבול, המתקיים ב-1 בפברואר, תשתמש בו כפלטפורמה לפרק מיוחד באורך 60 דקות של "המשרד". יום למחרת יוחזרו הסדרות "צ'אק" (בפרק 3D מיוחד) ו"גיבורים". הסדרה החדשה היחידה ברשת היא Kings – סיפור על דוד וגוליאת, רק בתקופה מודרנית, בכיכובם של איאן מקשיין ("Deadwood") וכריס איגן ("ארגון").

בפברואר תשדר הרשת את סרט הטלוויזיה "XIII", הפקה קנדיתצרפתית עם ואל קילמר וסטיבן דורף על איש מסתורי שנחשד בהתנקשות בנשיאת ארה"ב. הסיפור מבוסס על סדרת קומיקס בלגית, שכבר הניבה משחק מחשב אחד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

התותחים הכבדים

פוקס מגיעה השנה לעונת החורף עם כמה מהתותחים הכבדים ביותר של הטלוויזיה האמריקאית -"24" ו-"אמריקן איידול". מעבר לכך, תושק גם דרמה חדשה בשם "Lie to Me" עם טים רות' ("כלבי אשמורת") אודות מומחה לשפת גוף שעוזר לכוחות הבטחון.

בפברואר נוכל, סוף סוף, לראות את "Dollhouse", הסדרה החדשה של ג'וס ווידון ("באפי"). הסדרה עוסקת בחברת ארגון מחתרתי (אלייזה דושקו) שאישיותה נמחקה וכעת מטביעים בה זכרונות ויכולות בהתאם למשימה הבאה שלה.

תאריכי ההשקה:

Game Show in My Head – 3.1
Flashpoint – 9.1
הישרדות – 12.1
המרוץ למיליון – 15.1
Harper’s Island – 9.4
Castle – 9.3
Cupid – 24.3
The Unusuals – 8.4
13 Fear is Real – 7.1
Kings –19.3
XIII – 8.2
24 – 11.1
אמריקן איידול – 13.1
Lie To Me – 21.1
Dollhouse – 13.2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully