וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוח גברא - פרק 3

מארק מקוי

5.12.2008 / 6:39

פרק שלישי מתוך ספרו של מארק מקוי, סוכן CIA שילמד אתכם הקוראים מהו גבר ואתכן הקוראות - איך להנות ממנו

יש לי רושם שלנשים יש המון מקורות לשאוב מהם ידע כח ועזרה ולנו הגברים הרבה פחות. לנשים יש מגזינים בכל תחום כמעט; החל מהריון ולידה ועד עיירות סקי עם שופינג שנשים אוהבות. מבישול ועד איך להתקדם בקריירה בעולם גברי. מאופנה ועד כל מה שרצית לדעת על סקס. גידול ילדים, גידול כלבים וגידול בעלים. לנו הגברים יש כמה מגזינים אבל בעיקר על מכוניות וספורט.

יתכן ואנחנו האשמים. לנשים יש את עצמן. קוראים לזה שיחות בנות. הן מדברות. הן מספרות. הן מתייעצות. הן משתפות, הן מודות בחולשות, בפחדים. הן מקבלות תמיכה אחת מהשנייה. אנחנו הגברים, או שותקים או מקשקשים בשכל. יכולים להעביר ערב שלם בשאלה מי ייקח את הסופרבול, בינתיים מישהו לוקח את האישה שלנו.

מתי דיברת עם חבר קרוב על העובדה שאתה לא נמשך לאשתך?
מתי הודת שאתה גומר מהר מדי? מתי חשפת שמעולם לא גמרת ממציצה?מתי שיתפת שיש לך חרדות כלכליות? מתי אמרת לחבר: אני אוהב אותך אני שמח שאתה קיים? מתי אמרת לחברה שלך: שמעי אני לא קרוב לאבא שלי וזה מציק לי? גברים אינם נהנים ממקור המידע הכי זמין להם. הם עצמם. הבנתי שאנחנו הגברים פריירים ויש לנו מה ללמוד מהנשים; למה שרק הן ישימו קרם לחות? למה שרק הן יפנקו את עצמן במאסאז'ים או בטיפולי ספא משובחים? למה שרק הן ידעו לקנות עבור עצמן תחתונים כיפיות? זוג חברות קרובות מדברות על הכול ונהנות משעת שיחה כי הן יכולות לדבר על דברים שבאמת מציקים להן. גברים יכולים לפתח אינטימיות רק עם גבר זר בבר. או עם הברמן עצמו. חברות טובות מדברות ומתייעצות על חולשות שיש להם בסקס. הן מתוודות (אני לא גומרת) או מודות בחולשות פנטזיות ופטישים (אני אוהבת שמשפיל אותי) גבר רק מדווח כעיתונאי מזירה היה פגז.

גבר לא יספר שהוא אוהב שהיא מרביצה לו. זה לא גברי. בעצם גברים חיים בסוד. מסתירים. זה אדיוטי. כי אין קירבה אמיתית. רק חוויות ריקניות.(ניצחנו אתמול בכדורגל. מי בדיוק ניצח? אפשר לחשוב ששיחקת). תראה, לגבר אין אפילו תיק נורמלי. איפה אתה שם את הסלולר, סיגריות או סיגרים, מפתחות, ארנק, מסטיק. ואתה בטח תגיד לי: אצלה. רע מאד. זו חלק מזוגיות שאני נגדה. מה היא נושאת כליך? תהיה עצמאי. או שתצא עם העוזרת שלך.

אני יודע, אני מעצבן אותך עכשיו. אתה חושב שאני מקשקש. באמת?! בוא נראה. תחשוב שפתאם היא נעלמה. אתה עומד כמו שמוק בכיכר ברומא בלי מפתחות בלי ארנק בלי כלום. אתה אפילו לא יכול לצלצל אליה. הסלולר שלך אצלה. שלא לדבר על איך תציל אותה אם היא במצוקה.

האוטו שלך. השגרירות.

מאז שהייתה לי פונטיאק ישנה עם חור סביב האנטנה, הבנתי שאוטו זה הרבה יותר מאוטו. המכונית היא עיר מקלט. כורסה, חימום, מוזיקה. אפשר אפילו לישון. נסה לסגל את ההבנה שהאוטו זה התחנה הניידת שלך. תחנת הצלה. מין שגרירות שמשמשת מחסה בעיר זרה. מעון ליום סגריר. ואני לא מתכוון לגשם. האוטו שלך זה אתה. לא בעיני הסביבה. בעיניך. לכל בלש, לכל מאפיונר, לכל דמות בסרטים הייתה צמודה מכונית שייצגה אותו. תראה כמה מתאים טנדר למל גיבסון. שייקח את הכלב שלו, שיסע להרים, ויאיים על עצמו באקדח.
תאר לך את גיבסון בפורד פייסטה. אין מצב.

הייתי בביירות.
חיפשנו מכונית שלא תבלוט. שנוכל להיטמע בשטח. בסוף לקחנו מרצדס משנת 69 שמנו בה מנוע 8 צילנדרים 500 חדש. נראתה גרוטאה אבל ידענו שיש על מי לסמוך. תן לי לתת לך עצה: קח קורס נהיגה. אני ממליץ על נהיגת ראלי וכמה שעורים על משטח החלקה.
זה הרבה יותר חשוב מעוד נסיעה ללונדון או איזה שבוע אונניה בתאילנד.

קח כמה נתונים:

1. בדרך מפותלת וחלקה שאתה מסוגל לנהוג בה מקסימום 50 קמ"ש ניתן לנהוג במהירות של 90-100.
2. כשאתה מוצא את עצמך בתעלה, תוצאה של החלקה, אני ממשיך בדרכי לוונציה כאילו כלום לא קרה.
3.על מסלול אגם קפוא בלפלאנד אתה עושה את המסלול ב-10, 11 דקות. נהג ראלי מקצוען עושה זאת ב-6. אני ב-7-8. כמה שעורים, כמה אימונים, וגם אתה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

***

נכון שבתור אחד שישן באוטו אינספור פעמים אני קצת מחמיר
אבל האוטו בהחלט יכול להיות מין מחסן מסודר. קודם כל הדבק בגחון מפתח משוכפל של האוטו .יש תיבות קטנות מגנטיות מיוחדות. שים בבגאז' מזוודה קטנה. שים בה מפתח רזרבי של הבית. שים במזוודה כלי רחצה, תחתונים טישרט, גרביים מעיל עור קטן. אני רוצה שיהיו לך זמינים באוטו כמה דברים: כדורים נגד כאב ראש, נגד אלרגיה פתאומית, ונגד כל מה שאתה רגיש אליו. מצידי שים ויאגרה. אבל על דבר אחד אל תוותר: אספירין. במקרה שתחוש ברע ותחשוש מהתקף לב, לעס כדור אספירין. זה יכול להציל אותך. בעצם האספירין נותן לך עוד שעתיים עד בית החולים. אין התקף, לא קרה כלום. את האספירין שים בתא הכפפות.

שים כדורים נגד שילשול. לכל הסוכנים בעולם יש אספירין וכדור נגד שילשול בארנק. אתה במעקב לילה שלם ובדיוק כשהמטרה שלך יוצאת מהדירה יש לך התקף שילשול. אגב, בדיוק אז, בגלל הריגוש הפתאומי, זה בדיוק מה שקורה. אם אתה הולך איתה בלילה ראשון על שפת הים ובא לך שילשול - זה לא משהו.

השג בבית מרקחת זריקה אוטומטית (כזו שלוחצים לתוך הירך) נגד הרעלה, גז עצבים, עקיצת דבורים או אלרגיה קשה. נכון שאתה לא סוכן חשאי אבל זה רעיון חשוב מאד ומציל חיים. בהתנקשויות שעולם הריגול חי בהם, יש מיקרים של זיהוי מוטעה. זה יכול להיות אתה. סוכן שלנו בקמבודיה הותקף עי נחיל דבורים ופיתח תוך שניות תגובה אלרגית שבאה לידי ביטוי בחנק. הוא הזריק לעצמו את הזריקה וניצל.
ילדים קטנים נתקפים בסטרידו. שוב התוצאה היא היצרות דרמטית של קנה הנשימה. הזריקה מצילה מחנק.

אם אין לך סלולר מותקן ברכב אלא רק נייד אחד, תדאג שיהיה לך ספר באוטו. לילה מאוחר אתה מגלה ששלך אבד, אל תהיה תלוי בחסדי פרוצה בקרן רחוב. צלם את כל ניירות הרכב ושים במזוודה. אין לך רישיונות, לפחות יש לך העתק. יכול לחסוך נסיעה לילית למשרד השריף המקומי.

לגבי כלי הרחצה, הגילוח, התחתונים, לך תדע מתי תיפול על איזה סטוץ. ככה יש לך באוטו כל מה שצריך. אפילו אפטרשייב. האנגלים אומרים: ביתי הוא מבצרי. אני אומר: מכוניתי היא השגרירות הנודדת. דירת המסתור.

תחביא באוטו גם כמה לירות במטבע מקומי. אתה לא יכול לסמוך שהכספומט תמיד יעזור לך. אל תהיה תלוי. זה מה שאני מנסה להסביר. נכון שיכולים לגנוב לך את הרכב. אבל אין באוטו שום דבר יקר ערך כספי, אלא רק חשוב לרגעי מבחן.

לדוגמא יצאת מסרט. צרור המפתחות נשמט מידך ליד החנייה לתוך ניקוז הביוב. הנערה שאיתך חושבת שהמצב אבוד. אתה ניגש בנונשלנטיות לאוטו, מוציא מתחת לכנף מפתח רזרבי, מתניע את האוטו כשבתוכו יש מפתח רזרבי לדירה. יצאת קוסם. מלך. גבר שהיא לא תישכח אף פעם.

דע להחליף גלגל ואיפה כל דבר הקשור לעניין. על תתעצל. נסה את כל העניין באיזה וויקאנד בצהריי היום. לחפש את המתאם לגלגל בליל סערה חורפי וחשוך זה ממש פדיחה. אל תיתקע בלי דלק. אין שום תירוץ לכך.

לסיכום

הרכב שלך הוא דירת מסתור, כלי נשק, ותחנת קשר ותמיכה. תיישם את זה. אולי תזכור את זה בגלל זה: יש לי באוטו פחית של נסקפה אוריגינל. לוחצים על התחתית, מחכים 5 שניות ויש קפה חם. יום יבוא, בטח לילה, ואני אשתמש בה.

כמה עובדות חשובות על נהיגה: לפני שתצא לקורס נהיגה כפי שאני מאד ממליץ, כדאי שלפחות תדע קצת על סודות הנהיגה. אתה חייב לדעת אם אתה נוהג ברכב עם הנעה קדמית או אחורית. הנעה קדמית זה כאשר המנוע מחובר ומניע את הגלגלים הקדמיים. הנעה אחורית זה כאשר המנוע מחובר ומניע את הגלגלים האחוריים. בהנעה קדמית הרכב נמשך אל המשך הדרך. בהנעה אחורית הוא נדחף. לרכבים אירופיים קלאסים כמו ב. מ.וו. או מרצדס יש הנעה אחורית ולרכבים יפנים כמו טויוטה או מאזדה - הנעה קדמית. לרכבי הנעה אחורית יש נטייה להיגוי יתר, המשמעות היא שבכניסה לסיבוב, החלק האחורי רוצה כאילו לעקוף את הרכב, כלומר החלק הקדמי נכנס יותר מדי ימינה לפניה ויש סכנת סחרור. לרכב עם הנעה קדמית יש בעיה הפוכה. זה נקרא תת היגוי. החלק הקדמי גולש החוצה מכיוון הפנייה.

הטיפול בשתי הבעיות הוא הפוך. זו הסיבה שלנהג החובב עדיפה שיטת ההנעה הקדמית. מניעת ההחלקה נעשית בהתאמה לאינסטינקט הטבעי של הנהג. נהגים מנוסים ונהגי ראלי יעדיפו את ההנעה האחורית שמאפשרת להם החלקה מבוקרת. לחלוקת המשקל של הרכב על הגלגלים חשיבות רבה. בשעת האצה הרכב מתרומם מעט מקדימה, מה שאומר פחות משקל על הגלגלים הקדמיים. בשעת בלימה הרכב יורד מקדימה מה שאומר פחות משקל על הגלגלים האחוריים. העובדה משפיעה על אחיזת הכביש בהתאם.

לך לקורס, תלמד, ותבין תכלס. זה גם מהנה וכיף וגם יעניק לך ניסיון מאד חשוב על הכביש. זכור עובדה פשוטה: לעולם לא תוכל להשיג נהג מיומן. זה מילא, הבעייה שלעולם לא תוכל לברוח מנהג מיומן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully