וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווה לחקות

9.12.2008 / 14:18

וואלה! תרבות מקלה על העבודה של אנשי הסאטירה ומציעה 5 דמויות שראוי לחקות בתכניות ההומור. ובכל זאת ג'ודי יש רק אחת

משה פייגלין

כולם מדברים עליו, אבל מעטים יודעים מי באמת האיש. אז הנה - הוא ישב בכלא על המרדה ונכנס למקום סופר-ריאלי ברשימת הליכוד לכנסת. הוא ימני קיצוני, סהרורי, דתי, בעל משנה פשיסטית בה הוא מתגאה וביבי מנסה להחביא אותו מעיני ציבור הבוחרים. פייגלין הוא סוכריה שלא נגמרת, כיף ללא גבולות ודמות שיכולה לתפקד בכל כך הרבה מישורים סאטיריים - מפורעי החוק בחברון ועד הניציות של הליכוד. בסופו של דבר, זה הרי מה שמבדיל אותם מקדימה, לא?

אייל ברקוביץ'

הקוסם כבר היה דמות משנית במערכון שבו כיכב אבי נמני, אבל עכשיו הגיעה השעה שלו. איל הוא כבר לא רק שחקן גאון עם פה של חירייה - הוא האישיות התקשורתית הכי מרתקת שקמה כאן; אישיות שכוחה כה רב עד כי הצליחה להביא עניין לליגת העל בכדורגל. היעדר הגינונים, הבוטות והישירות יכולים להביא אותו להיות פרשן בית בכל פאנל סאטירי מכובד.

רותם אבוהב

אחרי שב"שבוע סוף" חצו את הקווים האדומים ולא רק שחיקו את הפורמט של "ארץ נהדרת", אלא גם הביאו חיקוי אורנה בנאי, לא מן הנמנע שב"ארץ" יגיבו בחיקוי משלהם. אנחנו ממליצים על רותם אבוהב - מינימום השקעה ומקסימום אפקטיביות; פשוט תביאו את עלמה שתרים צעקות, צרחות וצווחות וולגריות ומעליה שימו צחוקים מוקלטים. אם אפשר, אז גם איזה סיבוב של היד בשביל האותנטיות.

פיני גרשון

הפה הגדול, תרגילי ההתעמלות לפני המשחק והרומן הפאתטי עם אלוהים הם חומרים שממש מתחננים להיכנס למכשיר הדי.וי.די בביתו של ראש מחלקת בוטות וגסויות, טל פרידמן, כדי לתרגל את החיקוי של פיני גרשון. גם אם החיקוי מתבקש, הוא בוודאי יהיה המשמח מכולם. הדמות השחצנית והמשיחית הזאת, שכרגע סולחים לה על הכל, חייבת לחטוף עקיצה קטנה. אם היא לא מגיעה מהקבוצות הרופסות באירופה, אז לפחות מהנבחרת המנצחת ב"ארץ".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

ברק אובמה

הנשיא האמריקאי הנבחר יכול להיות מעשן כפייתי, פצצת כריזמה וסקס שממיסה את הפוליטיקאיות הישראליות, שונא ישראל או סתם אדם שצבוע בשחור ומדבר במבטא אמריקאי (תלוי באיזו תכנית נצפה). מה שכן, יש לנו בקשה קטנה: אל תלכו לקלישאת הקונדוליסה, של כושון סטריאוטיפי עם גורמט, קריאות יו ונענועי אגן. לחילופין גם לשים לו כפייה על הראש ולקרוא לו חוסיין, לא יהיה מגניב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully