וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל סקעת נגד הד ארצי: עדיין לא הסוף

עינב שיף

9.12.2008 / 17:24

בניגוד לפרסומים: הסכסוך בין הראל סקעת להד ארצי לא קרוב לסיום

בניגוד לפרסומים, הסכסוך בין הד ארצי לא קרוב לסיום כפי שניתן היה להבין, כך לפי גורמים המקורבים לעניין. כזכור, הגישה הד ארצי בקשה לצו מניעה כנגד הקלטת אלבומו החדש של הראל סקעת, לאחר שגילתה כי הלה מפיק את אלבומו החדש באופן עצמאי, כשעל פי טענת החברה עליה לעשות זאת דרכה. מצדו של סקעת נטען, כי הושג סיכום בין מנכ"ל הד ארצי הקודם, רוני קליינפלד למנהלו של סקעת, אלון שמעון ובו נאמר כי הזמר יפיק את אלבומו באופן עצמאי ואילו להד ארצי תינתן זכות ראשונים על ההפצה. היום פורסם כי חלה התקרבות בין שני הצדדים, בעיקר בגלל מינויו של אלון שמעון, מנהלו של סקעת, לתפקיד מנהלה של מאיה בוסקילה.

מתי סקעת עודכן?

אלא שלמעשה, לאחר מספר פגישות שלא הניבו תוצאה משמעותית, המצב בין הצדדים נותר כשהיה. אותם מקורבים לנושא מסבירים, כי "לא ייתכן שלאחר כל הדברים הקשים שנאמרו על ידי החברה, הם יהיו כל כך קרובים להסכם". עוד אמרו, כי "הד ארצי אולי הביעו רצון להגיע לפשרה, אך רק לפי הצדק שלהם, כשרק הם מרוויחים". אותם גורמים מצביעים על כך שככל הנראה ההדלפה אודות ה"הסכם המתגבש" מגיעה מכיוונה של הד ארצי, הדלפה שלמעשה גרמה נזק לשיחות בין שני הצדדים. "הראל עודכן בכל השיחות רק היום", אומרים אותם גורמים. "הוא בכלל לא היה מעורב בשיחות כי הוא עדיין פגוע מהם. איך אפשר לומר שהיינו קרובים להסכם פשרה?"

תגובות

תגובת אלון שמעון, מנהלו של הראל סקעת:

"אני מאשר שהיו שיחות. אני מקווה שהד ארצי יפסיקו לנצל את טוב ליבי, עקב התנהלותי המקצועית מולם בהקשר של מאיה בוסקילה נפתח ערוץ הידברות בינינו. הד ארצי הבינו ממני טוב מאד שכדי לסיים את הסכסוך בינם לבין סקעת עליהם לכבד את הסיכומים שלי עם המנכ"ל הקודם. גם עכשיו, אני קורא להד ארצי להתעשת ולהגיע איתנו להסדר הוגן וראוי לשני הצדדים"

דובר חברת הד ארצי, עופר מנחם, מכחיש כי ההדלפה באה מכיוונה של הד ארצי ומוסר כי: "אכן היו דיבורים בין הצדדים אך עדיין לא הגענו למצב של פשרה. במידה ותהיה כזו בעתיד נשמח להוציא הודעה מסודרת בנושא. כיוון שלא אני הוצאתי הודעה לתקשורת, הדברים לא הגיעו מכיוון "הד ארצי". הד ארצי לא הכחישה, לא מכחישה ולא תכחיש כי היא רוצה להגיע להסדר עם סקעת". בנוסף אמר מנחם כי "אני מאמין שגם בסביבתו של סקעת רוצים להגיע להסדר, לשים את הפרשה הכאובה הזו מאחור ולצאת לדרך חדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully