וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארסיה מרקס עובד על ספר חדש

עינב שיף

10.12.2008 / 21:18

לאחר שהודיע כי עברה שנה מבלי שכתב, הסופר האגדי וזוכה פרס נובל לספרות הכין "סיפור אהבה" חדש

הסופר גבריאל גארסיה מרקס, זוכה פרס נובל לספרות, עןבד על ספר חדש, "סיפור אהבה" לפי חברו הסופר פליניו מנדוזה. "יש לו ארבעה גרסאות כבר", אומר מנדוזה. "הוא אמר לי שהוא מנסה עכשיו לבחור את הטובה מביניהן". עוד הוסיף מנדוזה, כי מרקס הפך מאד ביקורתי כלפי עצמו בזמן אחרון.

אמירותיו של מנדוזה מהוות אנחת רווחה למעריציו של מרקס בן ה-82, שכן הסופר הנערץ עורר דאגות בקרב חובבי הספרות כשהודיע בשנת 2006 שהפסיק לכתוב. "2005 הייתה השנה הראשונה בחיי שבה לא כתבתי שורה", אמר אז מרקס, ותלה את האשמה במצב בהיעדר התלהבות בחייו.

"אם כל הניסיון שיש לי, אין לי שום בעיה לכתוב סיפור חדש", הצהיר מרקס. "אבל אנשים שמים לב אם ליבך לא נמצא שם". לפי מנדוזה, מארקס כינה את השנה ללא כתיבה כ"שנת שבתון", שבו הקדיש הסופר זמן לקריאה.

גבריאל גארסיה מרקס נחשב לאחד מחשובי הסופרים של המאה ה-20, בעקבות יצירות מופת שחיבר כגון "מאה שנים של בדידות", "כרוניקה של מוות ידוע מראש", "אהבה בימי כולרה", "זיכרונות מהזונות העצובות שלי" (שהוא ספרו האחרון) ועוד ספרים וסיפורים רבים. מרקס, קולומביאני שנדד בין מקסיקו וספרד לפני ששב למולדות, זכה בפרס נובל לספרות בשנת 1982 על עבודותיו השונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully