וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איחוד של הסמיתס?

11.12.2008 / 12:16

מסתמן: סיום הסכסוך בין מוריסי לג'וני מאר, יוביל לסיבוב הופעות של הסמיתס, הראשון עם ההרכב המקורי מאז 1987

להקת הסמיתס שהתפרקה ב-1987 נמצאת ככל הנראה בדרך לאיחוד היסטורי, כך על פי הדיילי מירור. הלהקה עובדת על סיבוב הופעות ב-2009. מקור בתעשיית המוזיקה דיווח לעיתון ש"העובדה שהם מדברים שוב אחד עם השני, היא הדבר הכי מעורר תקווה מזה שנים". הדבר יתאפשר הודות לסיום הסכסוך בין הסולן מוריסי, לבין הגיטריסט ג'וני מאר.

"הרבה אנשים רואים בהם כדבר הכי טוב מאז הביטלס" מספר המקור לעיתון ומציין שאם אכן יתרחש הדבר, הסמיתס ימלאו אצטדיונים שוב ושוב.

הסמיתס הוקמה ב-1982 במנצ'סטר על בסיס שיתוף הפעולה בין הסולן מוריסי לגיטריסט, ג'וני מאר. בלהקה היו חברים גם אנדי רורק על הבס ומייק ג'ויס על התופים. המבקרים שיבחו את הלהקה והכריזו עליה כלהקה האלטרנטיבית הכי טובה הפועלת בסצנת המוזיקה של שנות ה-80 בבריטניה. בשיא הצלחתה של הלהקה פרצו חילוקי דעות בין מוריסי למאר (השמועות הן שמוריסי התעצבן על מאר שעובד עם אמנים אחרים), שעזב את הלהקה. הסמיתס ערכו אודישנים להחליפו, אך אלו כשלו ובזמן שהאלבום "Strangeways, Here We Come" יצא, הלהקה כבר התפרקה.

מוריסי הופיע ביולי השנה בישראל בגני התערוכה, ושר, כפי שהוא עושה בדרך כלל, גם שירים של הסמיתס. טרם ידוע מהם היעדים של סיבוב ההופעות המתוכנן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully