וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי לא עזר

אפילו אסי עזר, כישרון עולה בשמי ההנחייה הטלוויזיונית, לא הצליח להציל את מופע שנות ה-80 של "תשיר את זה". דניס ויטצ'בסקי זייפן

ב"רשת" כנראה מאוד אוהבים את "האח הגדול", אבל מתקשים לעכל את העובדה שרק "קשת" עושה את הקופה, אז ללילה אחד, הם החליטו לעשות בכאילו. מיד אחרי החדשות קיבלנו את "המערכון הנבחר" (ההוא ש"ארץ" עשו קודם, מהתכנית ההיא ש"ארץ" עשו קודם) שעסק במקרה ביוסי ועינב בובליל ובחברים מהאח. ואז קיבלנו גם שעשועון חדש בהנחייתו של אסי עזר, אחד משני המנחים של התוכנית ההיא בקשת. מדובר ב"תשיר את זה", שעשועון מוזיקלי בטעם של פעם. ופעם - במיוחד בשנות ה-80, שעשו קאמבק בצורת תפאורה נוצצת ומסך של טקסט רץ - טעם היה עניין שהיום מוטל בספק.

לא ברור מה חשבו ברשת כשהחליטו לאמץ את הפורמט של "תשיר את זה". הרי אפילו ב"קשת" כבר השכילו להפוך את שעשועון "לא נפסיק לשיר" ל"כוכב נולד". אבל גם אם נניח לקונספט השחוק - לוקחים אנשים, משמיעים להם שיר ומבקשים מהם להשלים את המילים החסרות – וגם אם נניח לתפאורה ולפעמוני הרוח שניגנו ברקע, אין סיבה טובה לסלוח על הזיופים. ב"לא נפסיק לשיר" קיבלנו לפחות כאלה שידעו תו או שניים (להוציא את אסף אשתר). אבל נדמה שהקולות שבקעו מגרונותיהם של חלק מהמשתתפים היו אשכרה חלק מכוון מהקונספט, מה שהופך את זה לחמור יותר. כדי להשתתף ב"תשיר את זה", המשתתפים לא צריכים לדעת לשיר, הם צריכים רק להכיר את המילים של שירים ישראליים. אבל אם כבר צריכים לשמוע שיר של שלמה ארצי בקאבר ולא את שלמה ארצי עצמו, לא עדיף שישיר אותו מקצוען?

ונניח שהקטע של התכנית הוא דווקא לזכור את המילים. נניח. מה מועיל לנו לראות את זמרי ישראל, נאבקים לזכור שורה משיר שהם לא באמת זוכרים, מעבר לעובדה שמדובר בקטע קישור שאמור למשוך את התכנית על פני שעה, במקום 25 הדקות שמגיעות לה. בסופו של דבר, רובנו לא זוכרים את השורה, רובנו משבשים מילים בשירים ישראלים במקלחת (זה גם חלק מהכיף) ומי שבכל זאת אוהב מוזיקה ישראלית עד לרמת כל מילה, לא יחפש את הסיפוק בתכנית מהסוג הזה. הוא גם בטח לא ישמח לגלות שיזהר אשדות סיפר בעוד קטע קישור מרנין, שתיסלם לא רצו להקליט את "לראות אותה היום", ובכלל לא התכוונו למה שיצא.

ובסופו של מופע האימים יש לנו את אסי עזר, שהוכיח ב"האח הגדול" וב"דבר עם הסוכן שלי" שהוא מנחה מוכשר. עזר מנסה בכל כוחו לשמור על הפאסון, ובחלק גדול מהזמן הוא מצליח. הבעיה היא שהתוכנית הזו כל כך תפלה, והחומרים איתם הוא עובד דלים כל כך, עד שאפילו הומור הומואים וסבונים לא מצליח להרים את האווירה (מי לא צוחק מהומואים וסבונים?)."תשיר את זה", לא רק שלא מעניינת או מועילה, היא גם צורמת באוזניים. ואם זה מסוג הבילוי שאתם חפצים בו, קיפצו לבר הקריוקי הסמוך. לפחות משם ייצא לכם איזה ערב פנויים פנויות.

  • עוד באותו נושא:
  • אסי עזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully