וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרבות יום א'

14.12.2008 / 15:47

עם כל השפע הזה של אירועים, אנחנו לא בטוחים שנצליח לעבור את השבוע. וואלה! תרבות מגישה סלסלת שי של תענוגות

א

יותר משאנחנו צריכים הופעה אקוסטית של ברי סחרוף, אנחנו צריכים אלבום חדש של גיבור הרוק הישראלי הזה. כי גם אחרי שביסס את עצמו כקונצנזוס המוחלט, הציפייה לשמוע את הגיטרה הסוחפת של יפה הבלורית והתואר מנסרת את הלילה, גדולה מתמיד. בינתיים הוא מופיע עם זוהר פרסקו (בשחזור של סיבוב מדהים מהניינטיז).
* 21:00, זאפה תל אביב

ב

הזדמנות אחרונה לראות את התערוכה "שטח אש" של אורית ישי, תערוכת וידאו וסטילס שעוסקת בשונות וב"אחר" בחברה הישראלית. אל תיקחו את הבעת הפנים האדישה בפורטרטים באופן אישי. אוצרת: יעל קייני
* הגלריה בקיבוץ נחשון

ג

איפה אתם תהיו ביום של הגמר של "האח הגדול"? או שתשבו כמו בטטות על הספה, תסמסו עצמכם לדעת ותסגרו את מעגל האימה של שיחות הברזיה הרפטטיביות, או שתצאו להפגין ברחבת מוזיאון תל אביב, למען תרבות אחרת, בדיוק באותו הזמן שבובליל ילחץ ידיים למעריצים. העתיד שלכם, בידיים שלכם!
* 21:00, ערוץ 2 / 21:00 רחבת מוזיאון תל אביב

ד

אנחנו אוהבים את עידן קיי. אהבנו אותו בתור הסולן של להקת האינדסטריאל "People”, אהבנו אותו בתור די ג'יי וכנראה שגם נאהב את אלבום הסולו שיצא לו ממש בקרוב. אבל לפני כן, כדאי שתראו אותו בהופעה עם לא פחות מ- 10 נגנים והרבה גרוב מהסוג שלא ממש קיים בישראל.
*22:30, לבונטין 7 תל אביב

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ה

אמנם הופעת נויז עם השפעות יפניות זה כמו לבקש מקרן פלס לצעוק לך באוזן: מתכון ודאי להתחרשות. אלא שהפעם יש סיבה ממש טובה למסיבה והיא השקת אוסף חדש, שיחבר בין להקות ישראליות ללהקות יפניות בעלות אוריינטציה משותפת והיא החיבה לדיסטורשן בווליום 11 ואובססביה לשמות להקות כמו "ליטרשפיך", שיופיעו באירוע יחד עם הרכבים רבים, נוספים ומעולים. הכינו את אטמי האוזניים.
* 21:30, באוזן בר בתל אביב

ו

טוב, לא נמאס לנו לקפוץ לשמים בגלל האיחוד של הקספרים, לכן נתייצב בהמונינו בהופעת הוולקאם בק לאורן ברזילי, שהחלים ומוכן לחזור להרביץ קצת תורה בשישי בערב. ואם הקספרים לא גמרו עליכם את האנרגיות, כדאי גם לבקר במסיבה של אנה ודינה מחבורת פקוטק העליזה בריבר סטודיו, בה תתארח גם די ג'יית הטכנו הגרמניה Resom, המכונה גם Homoelektrik . בכל מקרה, זה יהיה חתיכת יום שישי שמח. *הקספרים: 20:00, ברדינג 3 / פאקוטק: 23:29 בריבר סטודיו, רבניצקי 7 בתל אביב

ו

עמותת פרדס פועלת, בין היתר, למען נערות המגיעות מבתים קשים, אחראית על מועדון הנערות – מקום להרצאות, סדנאות והעצמה נשית. אמילי קרפל, אפרת גושף יעל דקלבאום, איה כורם ואחרות, תופענה בסלונה בתל אביב, על מנת לגייס כספים למקום ולמנוע את סגירתו. מטרה ראויה.
* 17:00 בסלונה, תרצה 17 תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully