וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העולם עמד מלכת והקופות נשברו

עינב שיף

15.12.2008 / 11:58

סרטו של קיאנו ריבס תופס את הבכורה ושולח את Four" Christmases" לחפש את סנטה קלאוס. "דמדומים" יציב ובולט מתנחם בהכנסות במקום פרסים

רק עוד סוף שבוע אחד נותר לחג המולד, וזה סוף השבוע של קיאנו ריבס. “כשהעולם עמד מלכת” שלו נכנס היישר למקום הראשון עם הכנסות של 31 מיליון דולר ופער משמעותי מהמקום השני, “Four Christmases” שמאבד את הבכורה לאחר שבועיים רצופים במקום הראשון. הלהיט של ריס וית'רספון לא ספג ירידה חדה מדי, רק כ – 20.8 אחוזים שהם 13.2 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון. אחריהם מתייצב “דמדומים”, שסאגת ה"מי יביים את סרט ההמשך" שלו מקנה לו אחיזה במקום השלישי בשבוע הרביעי להקרנתו. בסך הכל, הכניס "דמדומים" 150 מיליון דולר, שמונה מיליון מהם בסוף השבוע הנוכחי.

כל כלב בא יומו

"בולט" לא מצליח לבלוט בעונת הפרסים בקטגוריות האנימציה השונות, כש"וול-אי" ואפילו "ואלס עם באשיר" עוקפות אותו. בטבלת שוברי הקופות לעומת זאת, בולט שומר על מקום גבוה, כשהשבוע הוא ממוקם רביעי עם הכנסות בגובה 7.5 מיליון דולר ו – 88.8 מיליון בסך הכל. "אוסטרליה" של ניקול קידמן אמנם מדורג חמישי, אך נחשב לכישלון קופתי עם הכנסות של 37.8 מיליון דולר בלבד בשלושה שבועות. ביחס לסכומים הרבים שהושקעו בו בכלל ובשיווק בפרט, מזל שניחמו את יו ג'קמן ונתנו לו להנחות את האוסקר.

דברה מסינג נכנסת

ג'יימס בונד וה"קוואנטום של נחמה" שלו מתייצבים במקום השישי עם 3.8 מיליון דולר השבוע, ירידה של 43.7 אחוזים מהשבוע שעבר, כשקשה להאמין שהוא ייכנס לרשימת סרטי הבונד הזכורים או הגדולים של כל הזמנים. מיד אחריו נמצא “Nothing Like the Holidays“, הסרט החדש של דברה מסינג ("וויל וגרייס") עם הכנסה צנועה של 3.5 מיליון דולר, אם כי הוא הוקרן ב – 1,671 בתי קולנוע בלבד ברחבי ארצות הברית. מיד אחריו נמצא "מדגסקר 2" שימשיך לגלות יבשות חדשות, אך כנראה יעשה זאת מחוץ לעשיריה בקרוב.

איכות זו לא מילה גסה

"מילק" של גאס ואן סנט רוכב יפה על ההייפ של עונת הפרסים ורושם עלייה מרשימה של 43.7 אחוזים בהכנסותיו. סוגר את הרשימה "המשלח 3", שישלח את עצמו ככל הנראה אל מחוץ לעשיריה בשבוע הבא.

רשימת שוברי הקופות המלאה

1. "כשהעולם עמד מלכת"
2. "Four Christmases"
3. "דמדומים"
4. "בולט"
5. "אוסטרליה"
6. "קוואנטום של נחמה"
7. "Nothing like the Holidays"
8. "מדגסקר 2: הבריחה לאפריקה"
9. "מילק"
10. "המשלח 3"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully