וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: ירדן בר כוכבא ודידי שחר - "יש מישהו שסולח"

עינב שיף

16.12.2008 / 10:00

השחקנית חוזרת עם שיר ראשון מתוך אלבום חדש שייצא בקרוב, ומספרת לוואלה! תרבות על ההבדל בין שירה למשחק ועל מי באמת מכוון אותנו בחיים האלו

יח"צ - חד פעמי

עבר הרבה זמן מאז שירדן בר כוכבא שרה. למעשה, מאז הביצוע ל"אומרים ישנה ארץ" במסגרת הסדרה "בנות בראון" היא לא עשתה זאת. לכן, כנראה שהזמן עשה את שלו ובר כוכבא הרגישה כי חיכתה מספיק זמן והתוצאה היא "יש מישהו שסולח" סינגל משותף לה למוזיקאי דידי שחר, מתוך אלבום שייצא לקראת מרץ.

"אני חושבת שהמוזיקה בהחלט היתה חסרה לי", אומרת בר כוכבא לוואלה! תרבות. "אני מאד אוהבת אותה, אמנם אני לא אקדיש את עצמי רק לה, אבל ניתנה לי הזדמנות לעבוד עם אחד המוזיקאים האהובים עליי, דידי שחר. אז הלכתי על זה".

אלא שהפנייה של בר כוכבא למוזיקה לא נראית טבעית, גם בתקופת ההרכב המצליח "לולה", שחרך את הרדיו עם הלהיט "ימים של שקט". בר כוכבא היא שחקנית מצליחה, שיש לה את האפשרות לבטא את עצמה בפורמט תרבותי אחד. מדוע היא בוחרת לפנות גם למוזיקה? "המשחק הוא דבר מאד מילולי", היא מנתחת. "במוזיקה יש רבדים שבגללם למילים לוקח כמה סיבובים כדי להיכנס וזה קסם מסוג אחר. אני חושב שבמוזיקה הצלחתי לומר דברים יותר אינטמיים, שלא תמיד הצלחתי לבטא במשחק. אבל בסופו של דבר אמנות היא ניסיון להבין את מה שלא מסתדר בין העולם לנפש, ולפעמים זה יוצא מהמשחק ולפעמים מהמוזיקה. בכל מקרה החיים זה לא דבר קל"

קצת מדכא.

"כן, נדב ביטון, המפיק המוזיקלי, אמר שאפשר לחלק את האלבום יחד עם סכיני גילוח. מזל שהוא הצליח להביא לכל הנוגות שיש בדיסק קצת אופטימיות"

בשיר עצמו, "יש מישהו שסולח", שחר ובר כוכבא פונים לאדם שספק אם הוא קיים במציאות, ומודים על יכולתו לסלוח ולהבין. בתשובה לשאלה במי מדובר, בר כוכבא לא ממהרת לתת לאנושות ליהנות מהספק: "זה נע בין ידיעה למשאלה", היא אומרת. "אני מכוונת לתחושה שלי שהדברים בכל אופן מכוונים על ידי ישות יותר חכה ומלאת חסד מאיתנו. להגיד לך שאני מאמינה בזה כל הזמן? זה פשוט לא יהיה נכון".

ירדן בר כוכבא ודידי שחר, "יש מישהו שסולח" (עננה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully