וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדי: ג'ירפות בהודו

17.12.2008 / 8:02

בעיצומו של המסע לכיבוש הודו, מצא גלעד כהנא זמן לשתף אותנו בחוויות, להראות לנו תמונות ותסמכו עליו: עד ההופעה בגואה הוא מקים את "כהנאסטאן"

יח"צ - חד פעמי

גלעד כהנא נשמע כל כך מרוצה, שספק אם הוא באמת רוצה לחזור מהודו. בראיון מצילומי קליפ בפושקאר נשמע שסולן הג'ירפות מאושר מהסיטואציה שנוצרה: "זה פסיכי לגמרי מה שהולך שם", הוא אומר. "היינו בעיר שנקראת טייפו, שהיא בדרך כלל עיר של תיירים. אחרי הפיגוע במומביי היא התרוקנה לגמרי, אין בריטים, אין צרפתים, אין אף אחד חוץ מאיתנו. מרוב שזה ואקום חשבתי להקים שם מדינה, "כהנאסטאן". החוק היחיד שם יהיה בעיקר לשתות. לא להתייבש"

למרות הדברים האלו, ההסתגלות של כהנא להודו לא לגמרי מובנת מאליה. מי שבארץ נחשב לעוף תרבותי מוזר ומבריק, הופך בהודו הענקית לטיפה בים. התוצאות ניכרות על נפשו הרגישה של כהנא: "הזמן פה מאד לא יציב", הוא מספר. "הכל עובר מהר מדי או לאט מדי, בטירוף ולא בטירוף. בישראל אתה רגיל שברחוב שלך יש בני אדם ופה יש גם פילים ובבונים. בעצם, גם בישראל יש בבונים, אבל בהודו לפחות יש להם אינטליגנציה. אנחנו לא נגיע אליהם באלבום הזה, אבל יש מצב שבאלבום הבא".

במהלך סיבוב ההופעות שלהם שם, יופיעו הג'ירפות גם במומביי המוכה וגם בגואה המוזהרת. לשתי הופעות אלו כהנא מתכונן במרץ רב, בידיעה שתושבי מומביי מצפים לקצת שפיות לאחר מסע הטרור האכזרי שהתרחש בעיר לפני כשבועיים. "ביטלו כאן הרבה הופעות", מספר כהנא. "כשהופענו בפושקר זה הייתה כזו הפתעה, שכתבו על זה בכל העיתונים וצילמו אותנו לסי.אן.אן של ההודים, שזו רשת ארצית. משום מה, הם מתייחסים לזה בשיא הרצינות וזה ממש מדהים"

הג'ירפות יופיעו בגואה ב - 28.12, הציבור הרחב מוזמן.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ירפות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully